Mi-am dat jos tocurile când am auzit-o pe Denice strigând la mine.
„Cina” strigă ea în sus pe scări.
Am coborât jos. Nu-i cunoșteam pe acești oameni și totuși eram pe cale să iau cina cu ei.
Am văzut un bărbat care stătea la masă. Cu spatele la intrarea în bucătărie în timp ce stătea în vârful mesei; Era foarte intimidant ca propriul meu tată.
„Sofia, acesta este soțul meu, Kai”, mi-a prezentat Denice. „Sunt Sofia”, am răspuns rapid cu un zâmbet cald înainte de a mă așeza lângă Denice.
Am auzit pași grei și repezi care se îndreptau dinspre hol.
„Fucking Vipers” a mârâit Ace la tatăl său înainte de a se așeza. Își strânse maxilarul furios, încercând să se calmeze.
"Mama cum a fost ziua ta?" întrebă Ace, tonul i se schimbă în timp ce încerca să-și ia mintea de la Mafia lui. Ace îşi strânse mâinile, sprijinindu-şi bărbia pe ele. Am observat tatuajul pe degetele lui, ducându-i pe brațe. Avea câteva pe mână și apoi o mânecă din ele urcându-i pe braț.M-am concentrat pe mâncat și am încercat să nu fac conversație sau contact vizual.
„Deci Ace.....” Kai ridică vocea de la capătul mesei. Aproape că am sărit cât de tare era brusc.Privirea rece a lui Ace și-a făcut drum spre privirea intimidantă a tatălui său. "Cine e prietena ta?" a întrebat Kai, tatăl lui Ace curios, cu un zâmbet ușor răutăcios. Am evitat contactul vizual cu el.
„Ce dracu’ vrei să spui cine e prietena tău?” Ace a țipat la tatăl său, deoarece era deja lichidat din cauza mafiei.
„Tu ești cel care a făcut acest nenorocit de aranjament”, a mârâit Ace furios la tatăl său. Evident, nici el nu a fost foarte mulțumit de acest „aranjament”. „Asta nu este o modalitate de a vorbi în special cu un oaspete la masă”, îl tachina Kai pe Ace, încercând să-l dezvolte.Ace s-a ridicat, cu pumnii strânși, arătându-mi că era cu siguranță. „Nu este o oaspete, este logodnica meu”, a mârâit Ace la tatăl său înainte de a ieși cu furtună.
Mama lui Ace oftă învinsă. „Trebuie să-i acorzi mereu timp ” Denice clătină dezamăgită din cap la soțul ei. „Se enervează prea ușor,” a răspuns Kai în timp ce își dădea ochii peste cap. „Fiul meu are niște probleme de furie, dacă nu poți să-ți dai seama” mi-a chicotit Kai de parcă ar fi trebuit să râd. „Cred că a avut dreptate să fie supărat” am spus timid.Și-a îndreptat atenția către mine, nepărând impresionat de declarația mea anterioară. „Cred că va trebui să-l sun pe tatăl tău”, a scapat Kai în timp ce se încruntă la mine. Am înghețat imediat ce am auzit numele tatălui meu. "Kai!" se răsti Denice, încruntându-se la soțul ei. „Poate că ar trebui să-l întreb cum te-a făcut să-ți ții gura,” îl certa Kai, cu un zâmbet mândru. Nu i-am răspuns, doar pentru că eram în stare de șoc; Nu credeam că am spus ceva nepoliticos.
Apoi am auzit voci în hol.
„Hai sus”, am auzit vocea profundă a lui Ace spunând. „Desigur, Ace”, răspunse ea ascultătoare.
— Este o altă prostituată a lui? Kai își dădu ochii peste cap în timp ce Denice oftă. Mi s-au mărit ochii la comentariul lui Kai, dar m-am asigurat că nici Denice, nici Kai nu mi-au văzut reacția.„Fiul și soțul meu nu au niciun respect pentru femei” Denice clătină dezamăgită din cap, nu atinsese nimic din mâncarea ei. „Ahhh, lasă-l în pace, și am respect pentru femei”, și-a apărat Kai fiul pentru o dată. „Este singura dată când este bărbat”, a glumit Kai, dar părea să fie singurul căruia i s-a părut amuzant.Nu am fost dezamăgit de Ace, nu mă așteptam să oprească orice făcea pentru mine. Ar fi ca și cum mi-ar cere să nu mai fac ceea ce plănuisem.
„Am o întrebare”, am mormăit lui Kai și Denice. "Ce este?" Kai și-a sprijinit bărbia pe mână. „Pot continua să merg la școală?” am mormăit, sărind nervos cu genunchiul. Kai a izbucnit în râs.
Eu și Denice ne-am uitat la el până când a încercat să-și calmeze râsul.
— Oh, stai, vorbești serios? A încetat să râdă în timp ce clipi curios la mine. „Da, îmi place școala”, am răspuns eu ridicând neglijent din umeri. Nu mi-a fost teamă să recunosc că îmi plăcea să merg la școală, deoarece era singurul loc în care puteam scăpa de tatăl meu. Kai s-a gândit la asta o vreme. „Cel puțin nu ar trebui să-ți vedem fața atât de mult”, a mormăit Kai în timp ce își mânca mâncarea. „Mergi la școală” chicoti el pe sub răsuflare.„Mulțumesc pentru mâncare” am zâmbit politicos când am urcat la etaj. „Ești prea amabil, dragă”, a răspuns Denice, în timp ce Kai încă chicotea în sinea lui.
Pot să merg la școală mâine
În timp ce urcam scările, am văzut o fată care abia purta haine, plecând în timp ce lacrimile îi curgeau pe obraji. Mi-a aruncat o privire urâtă înainte de a ieși din casă. Am făcut ochii mari în timp ce am clătinat din cap. Ce i-a făcut?
„Ace Hernandez” m-am gândit în timp ce deschideam ușa dormitorului meu, clătinând din cap.
Am observat un portofel pe patul meu, care presupun că era al lui Ace. Am clătinat din cap, tentat să-l arunc din camera mea, dar în afară de mine am vrut să-l văd și pe Ace.
Am oftat învinsă în timp ce mă plimbam pe hol cu portofelul în mână; Cred că aceasta este camera lui, deoarece este singura cameră cu lumină care vine din ea. Am bătut ușor la ușă, speriată să-l deranjez. "Ce?" Am auzit un mârâit venind din spatele ușii. Am împins încet ușa pentru a-l vedea pe Ace stând cu fața la fereastra lui, fără cămașă. „Sofia”, a bolborosit el, numele meu rostogolindu-i de pe limba lui atât de lin. „Nu am vrut să te deranjez, ți-am găsit portofelul pe patul meu, am venit doar să-l dau înapoi” l-am informat, ridicând ușor portofelul în aer, astfel încât să atrag atenția asupra lui.Părea ușor șocat când s-a apropiat de locul în care stăteam eu, ridicându-se deasupra mea.
„Ai trecut testul”, rosti el încet, de parcă s-ar fi gândit pentru el însuși. — Ce test? am întrebat confuză înainte de a ridica din sprâncene. „De câte ori vine cineva nou, îmi las portofelul fals plin de bani pe patul lui și văd dacă îl ia, dar tu nu ai făcut-o?” explică el cu un ton șocat spre final. "Oh?" am mormăit ridicând din umeri.
Privirea lui era intensă în timp ce stătea în fața mea; Nu-mi luase încă portofelul din mână.
„Ace, ar trebui să fii mai atent cu banii tăi, aș fi putut să-i iau dacă aș fi vrut” am spus calm, ținând portofelul chiar deasupra mâinii lui. Și-a deschis palma și am scăpat portofelul.
S-a aplecat înăuntru, gura lui oprindu-se chiar lângă urechea mea. „Ei bine, acesta este ideea”, a șoptit el înainte să se întoarcă și să se așeze la biroul lui.
„Noapte bună Sofia”, a anunțat Ace de la birou în timp ce mâzgăla pe o foaie de hârtie cu pixul. Și-a ridicat privirea spre mine, așteptând un răspuns. „Noapte bună”, am răspuns repede când am ieșit; cu pielea de găină atingându-mi brațul care a fost câțiva centimetri distanță .Am oftat ușurat când am închis ușa dormitorului meu. Totul la el este intens; De la privirea până la atingerea lui.