Karakterler-
Yashiro
Hanako-kun
Kou
Mitsuba
Tsukasa
~'
Nasıl tanışırsınız?-> yashiro:
Amerikadan taşınmıştınız. Sen ve ailen, japonyada bir düzen kurmuştunuz. Herşey hallolunca, artık bir okula gitmek istediğini ailene bildirimiştin. Onlarda sana en kısa sürede bir okul buldular, sonuç olarak buradasın.
Koridorda yürürken birine çarptın. Kucağı tahiminince kütüphaneden aldığı kitaplarla doluydu. Önüne bakmadığı için seni görmemişti. Ve sende etrafa odaklandığın için onu hissetmemiştin.
Yashiro-" B-ben çok özür dilerim!"
-" sorun değil. Bende önüme bakmıyordum, ben l/n y/n. Sen?"
Yashiro-" nene yashiro! Memnun oldum l/n-san! İzninle, acelem var!"
Yashiro, bunu söylediği gibi uzaklaşmıştı ama kitaplardan birini arkasında bırakarak.
-" hm? Toaletin hanako-san'ı mı? Neden bu kitapları alsın ki? Bunlar çocuklar için. Hah. Hayaletmiş. Sanırım bu tür şeylere ilgili, herneyse. Beni alakadar etmez sonuçta."
Daha sonra kitabı bırakarak okulu gezmeye devam ettin.
**
->Hanako-kun
Okuldayken arkadaşın yashironun normalden daha tuhaf davrandığını fark etmiştin. Bugün onu izleyerek bu davranışlarının sebebini öğrenecektin. Okul sonrası, evine gitmek yerine eski okul binasına girmişti.
Bu binanın 50'yıldan daha fazla süredir orda olması, her an yıkılabileceği anlamın geliyordu. Özellikle yashiro gibi birinin oraya boşuna girmeyeceğini anlamak zor değildi. Okulun 3. Katındaki kızlar toaletine girmişti. Bu eski, kokuşuk yerde ne işi var? diye düşünmeden edemedin.
Yavaş adımlarla kapının yanına yaklaştın ve duvara yaslanarak dinlemeye başladın.
Yashiro-" hadi ama hanako-kun! Sadece bugün için!"
'Hanako? Yashiro şizofren mi?' Diye geçti içinden. Arkadaşının fazla yanlız olduğundan, delirdiğini düşünüyordun. Biraz daha dinledin ve ardından yashironunkine göre tamamen farklı bir ses duydun.
???-" anlaşılan bir misafirimiz var."
İşte o an yashironun şizofren olmadığını, lakin yanında biri olduğunu anlamıştın.
Kendini birden endişeli şekilde sana bakan yashiro ve arkandan sana sarılan şapkalı bir çocukla aynı ortamda bulacağını tahmin edemezdin.
Yashiro-" l/n-san! Burada ne yapıyorsun?"
-" sadece e-eve gidecektim ama seni bu okula girerken gördüm. Ne olduğunu merak ettiğim için takip ettim. Peki sen burada ne yapıyorsun nene-chan?"
Yashiro-" eee..şey"
Hanako-" toaleti temizliyor."
-" ha? Bekle, sen kimsin?"
Yanağında bir mühürle, eski okul formasını giymiş iri gözlü sevimli bir çocuğa sormuştun bunu. Seni buraya getiren oydu. İnsan olmadığını çoktan anlamıştın.
Hanko-" ben?"
3.kabindeki toaletin üstüne çıktı ve oturarak şu şekilde cevap verdi,
Hanako-" ben toaletin hanako-san'ıyım, memnun oldum."
Sırıtarak söylediği şey karşısında sadece beynin donmuştu. Olanları kavradığında ise hanako ile yashiro kadar vakit geçiriyordun, onun varlığını bir defa gördün mü, bir lanet gibi yakanı tutuyor ve bırakmıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?
FanfictionTbhk animesini hepimiz biliyoruz, işte burada, bu animede sizde olacaksınız! Karakterlerle birlikte yaşadığınız ufak olaylar ve yaptıklarınız karşısında verdikleri tepkiler! Tuvalete bağlı hanako-kun'a hoşgeldiniz! ** Tamamen ben yazıyorum. ¡UYARILA...