(tsukasa as boyfriend) yandere tsukasa! part 3

217 23 30
                                    

|

|

Sizi kırmadım ve part 3 yaptım. Umarım ilhamım karşılıksız kalmaz..☺️

|

|

Okulun terasından indiğin sırada, arkadaşın Yashiro ile karşılaşmıştın. Senin aksine sakin fakat sinirli gibiydi. 'Tanrı aşkına, Terasta iken neredeyse ölüyordum! Ne diye şimdi karşılaşıyoruz?!' Yashiro 1 saat önce olan ve şimdiki senin farkını hemen anlamıştı. Kendi sinirini unutarak sana yoğunlaştı.

+" Y/n-san, bir şey mi oldu?"

Diye sordu. Bu sorusu ile bir iki saniye gözlerinizi ondan ayırmadınız. Daha sonra ise ağzınızı açtınız ve cevap verdiniz;

-" Hayır, sadece yukarıda beklenmedik bir hayalet ile karşılaştım. Eee, siz neden terasta değildiniz?"

+" Ah, no.3'ün sınırında bir sorun vardı. Onu düzeltmeye gittik, ama senin de burada olduğunu unuttuğumuzu fark edince Hanako-kun beni seni bulmaya gönderdi."

-" Yani, bu yüzden mi sinirliydin?"

+" Hayır. Sadece, No.3 kendini bilmezin teki."

Yashiro bunu söylediğinde, hafifçe kıkırdadın. Muhtemelen No.3, kendisinin ayak bilekleri ile dalga geçen doğaüstü olmalıydı. Yashiro'ya defalarca onun sınırına gitmeyi, No.3 ile tanışmak istediğini söylemene rağmen o her defasında kaba şekilde reddederdi.

Senin için sorun yoktu, sonuçta elbet bir gün sebebini öğrenirdin.

+" Ha bu arada Y/n-san, yukarıda karşılaştığın hayalet kimdi?"

Bu soru tüm tüylerini diken diken etmişti. Birkaç dakika için, Tsukasa ile olan anlaşmanı bozduğunu tamamen unutmuştun. Yashiro'ya anlaşmanı bozduğunu söylesen, muhtemelen senin için sevinirdi. Fakat, bu güvenli olmazdı.

-" G-gıcık bir doğa üstüydü s-sadece.."

+" Ah... Öyle diyorsan..."

-" Neyse. Neden no.3'ün sınırına gitmiyoruz?"

+" Hanako-kun birazdan gelir. Bu yüzden, no.3'ün sınırına gitmek fazla saçma. Hadi kızlar tuvaletine çıkalım!"

'Yine reddetti.' diye geçirdin içinden. Sevgili Arkadaşın, no.3 ve sınırı ile alakalı her şeyi usanmadan reddediyordu.   Bu sadece sıradan bir istek olsaydı kabul ederdi belki. Kafana not ettin 'Her ne olursa olsun No.3'ün sınırına gidecek ve onunla tanışacağım!' Yashiro ile kızlar tuvaletine gitmeye başladınız.

Yürüken yashiro garip anılarından bahsediyordu. O, senin onu dinlediğini düşünüyordu ancak senin dünyanda kendisinin söylediği kelimelerin değeri yoktu. Tsukasa'yı düşünmeye devam ediyordun. 'Yani..Bitti mi? Anlaşmayı bozdum diye öylece vaz mı geçecek? Hah...Sanırım, bugün gereğinden fazla yoruldum. En iyisi sonra düşüneyim...'

Yashiro ile kızlar tuvaletine vardığınızda, kou ile karşılaştınız. Duvara bakarak bir şeyler söylüyordu. Yashiro, Kou'yu gördüğü gibi dona kalmış ve size bakmıştı. Kou ise sol tarafına bakarak bir şeyler daha mırıldanmıştı.

Kou-" G-gerçekten açıklayabiliriz, Y/n-Senpai.."

Kou'nun sözlerine başını sağa yatırmıştın sadece. Neden bahsediyordu ki? ' Bekle, beni unuttukları için mi bunu söylüyor?' böyle düşünerek derin bir iç çektin.

-" Sorun değil, Minamato-kun. Nene-chan bana neden beni terasta unuttuğunuzu söyledi. Sizi suçlamıyorum, sonuçta No.3'ün sınırında sorun varmış."

Yashiro ve kou bir iki dakika fazlasıyla şaşırarak size kilitlendiler.

Kou-" Y/n-Senpai, iyi misin?"

-" Şey. Beni unuttuğunuz için biraz kızgınım ama evet, iyiyim..."

Yashiro-" Haha. Tanımamış olmalı."

-" Kimi? Ne oluyor, Nene-chan?"

Yashiro'ya baktığınızda, kou'nun siz gelmeden önce konuştuğu duvarı işaret etti.

-" Eee...duvarı tanımam mı gerekiyor?"

Kou, Tekrar sol tarafına baktı ve eliyle havayı sarsmaya(?) Başladı.

-" Minamato-kun...İyi misin? Camı açalım mı?.."

Kou size dehşet dolu bir ifadeyle bakmıştı. Yashiro ise omzunuzu tutarak sizi bir iki defa salladı.

Yashiro-" Haha! Komik şaka Y/n-san!"

-" Ne şakası?.."

Kou-" Bekleyin biraz ... Y/n-senpai, yanımda ne var?"

-" sol tarafında tuvaletler ve sağ tarafında ise duvar?"

Kou'nun ifadesi çok daha şaşkın bir hâl almıştı.

Yashiro-" *Yutkunur*"

Kou-" Yashiro-senpai...Sanırım Y/n-senpai artık hayaletleri göremiyor..."

-"Eh? EH? HA!? NE!?"

Yashiro-" Hanako-kun...No.3, onları görmedin, duymadın Y/n-san..."

-" NOLUYO LAN!?"

^^

TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin