~Tepki~

138 11 42
                                    

“ Teru'dan hoşlandığımızı söylesek? ”

İstek sahibi; ShadybugX

Karakterler-
Hanako-kun
Yashiro
Kou
Mitsuba
Tsukasa
Teru
Tsukomorichi
Yazar/Akira
~

**

°Hanako-kun°

Yalnızca bir süre bakışırsınız.

+" Şey, ondan hoşlanmayan kız yok sonuçta. Ama bunu yashiro bilmesin. Sonun kötü olur valla."

**

° Yashiro °

+" Ne dedin sen? NE DEDİN SENĞ?!"

**

°Kou°

+" Ah? Abimden mi? Bilemiyorum Y/n-Senpai, belki hisleriniz karşılıklı olmayabilir... Ama sana güveniyorum!"

-"Ne kadar iyisin ya sağol."

**

°Mitsuba°

+" Ha? Tanımıyorum. Ama kesin benden daha berbat, çirkin bir şeydir! Zevksiz Y/n."

**

° Tsukasa °

+" Hm? Gerçekten mi?"

-" Evet! Teru-san'dan gerçekten çok hoşlanıyorum~"

Gülümsedi.

-" Tamam!"

* Bir gün sonra Teru'yu bağlı şekilde yayın odasının ilersinde ki başka bir odada buldun, baygındı."

**

°Teru°

+" Bu çok hoş ama, ben bir başkasını seviyorum Y/N-san..."

Şey, şansını denedin en azından. Zaten bundan hayır bekleme.

**

°Tsukomorichi°

+" Ne? Okul başkanından mı? İşin zor. Vazgeç."

Vazgeç ve öl Y/N-san.

**

°Yazar/ Akira°

+" Wow! Okul başkanı diyorsun... Şey, ne diyebilirim ki? Umarım mutlu olursun Y/N-san! Sizin için elimden geleni yapacağım! En büyük shipperınız benim!<3"

+" *İçinden* Y/N-san Teru ile birlikte olursa, bu Minamotolar ile yakınlaşmamı, sonra da rahatlıkla Tsukasa'yı, Amane'yi, Mitsuba'yı nasıl kovacağımı öğrenebilmemi sağlar. En sonda Teru'yu öldürür, suçu kou'ya yıkarım. Zaten Mitsuba yüzünden üzgün olur, üsteleyemez. Bir de Sakura ve Natshiko var... Neyse onu hallederim, o tsukasa'yı ikna etmeme bakar. Tsukasa Y/N'den hoşlanıyordu, yani bunu kullanabilirim. Belki Teru'yu da öldürür, yeterince kışkırtabilirsem yani. Herneyse, şu iş bir olsun detaylı plan yaparım."

-" Akira-Chan!"

+" Amanın~ Bir sorun mu var?"

-" Ne düşünüyorsun bu kadar uzun süredir? Sesleniyorum sesleniyorum cevap yok."

+" Özür dilerim, Y/N-san. İstersen Teru-san'ı gözetluyelim! Neler yapıyor bakarız, sonra da tesadüf gibi karşısına çıkar merhaba dersin, sohbet falan derken olur bu iş!"

-" Desteğin için sağol Akira-chan!"

+" Rica ederim! Biliyorsun, benim için çok önemlisin!"

^^

Tepki verebilirsiniz ★

TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin