(Ani bir kararla, kitabı devam ettireceğim.)İstek tepki; blink_army777
“ Okulda Ateşimiz çıkıyor, ve bayılızıyoruz. ”
--
Karakterler-
Hanako-kun
Yashiro
Kou
Mitsuba
Tsukasa
Teru
~
**°Hanako-kun°
Voleylbol antremanından sonra fazlasıyla yorulmuştunuz. Hasta halinizle okula gelmeniz sonucunda, pek de şaşırılmayacak bir durumla ateşiniz çıktı ve bayıldınız. Uzaktan sizi izliyordu ve bayıldığınızda hızla yanınıza geldi.
" Hey! Uyan çocuk! Y/N! İyi misin? Alooo!"
Sizi uyandırma çabaları başarısız olduğunda tsukomorichi'ye haber verdi. Revire güvenle ulaşmanızı sağladı. Uyanana kadar başınızda bekledi. Uyandığınızı hissettiğinde sessizce süzürlerek siz onu fark etmeden tuvalete döndü.
**
°Yashiro°
" Aman Tanrım! Y/N! İyi misin?! Hanako-kun!"
Endişelendi, hatta anlatılamayacak kadar çok. Eli ayağına dolandı ve en sonunda sizi revire kadar taşıdı. Uyandığınızda size sarıldı ve endişelendiğini dile getirdi.
**
°Kou°
Kou'nun önünde bayılmanız onu oldukça şoka uğrattı. İlk önce bir ruh tarafından lanetlendiğinizi düşündü, daha sonra başınızı kucağına koyarak yanağınızı hafifçe tokatladı.
" Uyan senpai! Bunu sana kim yaptı?!"
Ateşiniz olduğunu fark ettiğinde jeton düştü ve sizi revire götürdü.
**°Mitsuba°
" Hağğh! İlgimi çekmek için yaptığın şeylere bak! Acınası!"
Bayılmanızın sahte olduğunu düşündü. Yanınızdan uzaklaştı, yine de vicdanı el vermeyince öğrencilerden bir kaçını korkutarak sizi görüp revire götürmelerini sağladı.
**
°Tsukasa°
Dersten tüyerek radyo odasına, Sakura'nın yanına gelmiştiniz. Onunla konuşurken kendinizi iyi hissetmediğinizi söyleyerek lavaboya gitmeye yeltendiniz. Tsukasa garip hallerinizi fark ederek sizi takip etti.
Henüz lavaboya varamadan yolun yarısında bayıldığınızda, siz henüz düşmeden sizi gelin usulü kucağına alarak kendi alanına götürdü. Jodaileri sayesinde ateşiniz düştü ve 2 saatin ardından dinç şekilde uyandınız.
"Hey! O kadar yardım ettim, akşamı burada geçirsene!"
Sevinçle size sarıldı ve şey- Yani helirtmeme gerek yok ama gün boyu öyle kaldı.
**
°Teru°
Aniden bayıldığınızda endişelendi. Sizi kucağına alarak insanları umursamadan revire götürdü. Revirde siz uyanana kadar bekledi ve uyandığınızda teşekkür etmenizi beklemeden konuştu.
" Eğer hasta hissediyorsan okula gelmemelisin, Y/N. Şimdilik dinlen."
Daha sonra ayağa kalktı ve işleri olduğunu söyleyerek ayrıldı.
**
Bu bölümden önce verilmiş olan ve yapmadığım çok fazla tepki var, verenlerden özür dilerim. Ancak o tepkileri teker teker bulmak ve yapmak zor...
Bu yüzden aynı tepkileri buraya da verebilirsiniz, ya da başka tepkiler.
★Tepki★
İyi günler dilerim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?
FanfictionTbhk animesini hepimiz biliyoruz, işte burada, bu animede sizde olacaksınız! Karakterlerle birlikte yaşadığınız ufak olaylar ve yaptıklarınız karşısında verdikleri tepkiler! Tuvalete bağlı hanako-kun'a hoşgeldiniz! ** Tamamen ben yazıyorum. ¡UYARILA...