~Tepki~

328 24 40
                                    


&kimdokjagibjsi~istek tepki~

   " onlara pasta alıyoruz, tam mumu üfleyecekleri sırada pastayı yüzlerine fırlatarak kaçıyoruz."

○◇○◇○

-}yashiro

-" ha! Bana mı aldın l/n-san!? Teşekkürler!"

+" hadi nene-chan, mumları üfle."

-"Tamam!"

Yashiro mumları üflediği an pastayı ona fırlatarak koşup uzaklaşmıştın.

-" haa! Bunu neden yaptın l/n-san!?"

Eline aldığı kürek ile sizi kovalamaya ve yakaladığında ise başınıza hafifçe vurmaya başladı.

**

-}hanako-kun

-"hm? Bugün özel bir şey mi var y/n?"

+" sadece sana teşekkür etmek istedim hanako-kun. Varolduğun için♡"

Öyle samimi söyledin ki duygulandı...ama belli etmedi tabi ki.

-" eh, o zaman üflüyorum!"

+"*Gülümser*"

Hanako tam mumu üflediğinde pastayı ona fırlattığın gibi koşarak okulun çıkış kapısına gelmiştin. Tam çıkacakken hanako seni yalandan tutarak geri çekti ve korkunç bir gülümsemeyle elindeki bıçağı kaldırarak

-"Şimdi beni çok iyi anlayacaksın."

Dedi. Tabii ki, bükemediğin eli öpeceksin 6 hafta boyunca tovaletler sende. Mutlu ol, yashiro sana minnettar.

**

-} kou

Pastayı üfleyemedi, çünkü mitsuba dikkatini çekmiş ve odak noktasını kendisi yapmıştı.

**

-} mitsuba

-" öğhk! Bu şeyi bana mı getirdin!? Benim gibi birine bunu mu layık gördün?! Benim gibi sevimli biri için bu şey çok az-"

Ve daha fazlası. Pasta ve mumu beğenmedi. Sırf şakayı yapabilmek için cüzdanına veda ettin..ama sonuç aynı. Beğenmiyor.

**

-}tsukasa

(Yani buna yapacak cesarete sahipsin ya helal olsun Yn-san)

-"?"

+" Sana getirdim tsukasa-kun."

-"....neden?"

+" Kaplumbağa deden- öhm. Yani...doğum gününü kutlamak istedim."

-" doğum günüm mü?"

+" Evet!"

-" haa! Y/N! Y/N! TEŞEKKÜRLERR!"

(Bence kaçmak için pastayı üflemesini bekleme...)

-'' o zaman üflüyorum!"

+"...tabii:)"

Tsukasa, mumu üflediği gibi pastayı suratına çaktın ve koşarak uzaklaştın. Tam soluklanmak için durduğunda, kafanı eğdin ve biraz derince iç çektin. Kafanı kaldırdığında sana gülümseyen tsukasayı görmeyi beklemiyordun. Tam tekrar kaçacak iken tsukasa bileğinden tutarak seni kendine yaklaştırdı. Şimdi ayvayı yermisin yemezmisin...




^^

İstek verebilirsiniz(✿^‿^)

TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin