~tepki~

317 27 56
                                    

&Kocho_Shinobu98~istek tepki

" Tam bir gün boyunca tsukasa'nın üzerine -bilinçli olarak- birşeyler döküyoruz. "
(Su,çay,defter,kitap vb.)

○◇○◇○

->Yashiro

-" Bu güvenli mi l/n-san?"

Tam 3 saattir güvenliğinizi sorguluyor.

**

->hanako-kun

-" tsukasa'dan uzak dur y/n."

Sesi soğuk, ciddi ve tehditkardı. Bu da güvenliğinizden şüphe ediyor.

**

->kou

-" hey, bu tehlikeli senapai! Biryere gidemezsin!"

Şimdi bu seni yanında tutmak için asasına bile başvudu- ama sonuç başarısız oldu. Gidip abisine danışıyor bir kızı bir şeyden nasıl vazgeçirebiliriz diye.

**

->mitsuba

-" ha? DELİ MİSİN!? SENDEN DAHA GÜÇLÜ! BİRYERE GIDEMEZSIN! BENİM GİBİ TATLI BİRİNİ KIRAMAZSIN! YÜZÜME BAK! BEN ÇOK SEVİMLİYİM!"

seni kendine odaklayarak tsukasa planını unutturmaya çalıştı ama  başarısız. Şimdi saklanıyor, çünkü tsukasa kızarsa o organlarından olacak.

**

->tsukasa

-" ne yapıyorsun y/n?"

Ona cevap vermeden hâlâ yanlışlıkla olmuş gibi üstüne kitaplarını döküyorsun.

Tsukasa, üstündeki tüm kitapları masaya geri koydu lakin bu defa üstüne çayın döküldü ve sen hâlâ daha bilmiyormuş vs yanlışlıkla yapmış gibi defterine notlar alıyorsun.

-" y/n, ne yapıyorsun?"

Tsukasayı tekrar görmezden geldin ve notlarına devam ettin. Ancak, bu defa üstüne su bardağını attığında yerinde yoktu.

+" hm? Gitti mi?"

Tsukasa birden arkandan sarıldı ve kulağına fısıldayarak;

-" sana ne yaptığını sormuştum değil mi y/n~? Bilerek yapmana rağmen bilmiyormuş gibisin~ sence sen konuşmazsan ne olacak?"

Ses tonundan onun gözlerinin koyulaştığına ve o korkutucu gülümsemesini Takındığına dair yemin edebilirdin. Şimdi, muhtemelen seni öldürecekti.

Ama beklediğinin aksine önündeki sıraya oturdu ve elindeki romantizm romanını okumaya başladı..

Az önce ölümü atlattın. Hemde azrail ile karşılaşarak.




^^


Tepki verebilirsiniz☆

 


TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin