tsukasa ile olan anılarınız ( tsukasa as boyfriend)

334 32 50
                                    

*

-"t-tsukasa-kun!"

Tsukasa-" Ne var y/n?

-"Lütfen beni indir!"

Tsukasa, tam bir saattir seni kucağında tutuyordu. Üstelik, indirmemekte ısrar da ediyordu.

Tsukasa-'' hayır."

-" lütfen tsukasa-kun!"

Tsukasa-"hmm... bana 'seni seviyorum' dersen neden olmasın?"

-"*yutkunur* şimdi düşündümde, ben halimden memnunum."

Tabiki sende tsukasaya seni seviyorum dememekte ısrar ediyordun. Bunun üstüne, sakura size "bu ikisi neden var?" Bakışı atıyordu.

Tsukasa-" hadi amaneyi görmeye gidelim!"

-" harika fikir! O zaman lütfen beni indir!"

Tsukasa-"*gülümser* hayır."

Tsukasa ile gittiğinizde, garip bir yerdeydiniz. Mitsuba da buradaydı ve etraf tuhaf aynalar ile doluydu. Daha sonra olanlar pek hoşunuza gitmemişti. bittiğinde, tsukasa seni tekrar kucağına alarak radyo odasına götürmüştü. Tüm gün mokkeler ile kart oynayarak aklındaki görüntüyü silmeye çalıştın. Ama mokkeler de pembe olduğundan...sana mitsubayı hatırlattı. Erkek arkadaşının onu yok edip tekrar düzenlemesine anlam veremedin ama sorgulama zahmetine de girmedin.

**

°^°^°
Yandere tsukasa!
°∆^°^°
*

Bugün arkadaşın yashiro ile hanako'ya donat yapmıştınız. Hanako ile sadece bir defa görüşmüş olmana rağmen, tsukasa sana sıkça bahsederdi. Gerçi tsukasa ile yaklaşık 3-5 haftadır görüşmüyordun. Kou'ya zarar vermişti. Onunla artık birlikte olamazdın.

Hanako ile ilk kez karşılaştığında, tsukasa'yı arıyordun. O gün okulda bir konser vardı ve sen keman çalacaktın. Tsukasa ise onunla vakit geçirmeni istediği için kemanını saklamış, üstüne kendi de saklanmıştı. Hanako'yu tsukasa zannetmiştin. Bu olay için özür dilemek istedin ve yashiroya hanako'ya donat yapmayı teklif ettin.

Donatlar bittiğinde pakedi yashiroya verdin ve üstünü değiştirmeye gittin. Üstünü tekrar giyindikten sonra, eski okulun içersine girdin. Terasa çıktığında bomboş olması seni şaşırtmıştı çünkü hanako, kou ve yashiro genelde burada olurdu. Terasta biraz daha gezindikten sonra korkuluklara yaklaştım ve yaslandın. Eski okulun manzarası cidden güzeldi.

Arkanda garip bir soğukluk hissettin. Hayaletleri gören biri için bu normal olsa bile, bu soğukluk farklıydı. Sıradan bir insanın bile hissedebileceği türdendi. Adeta 'kaç!' diye haykırıyordu. Umursamadın ve manzarayı izlemeye devam ettin. Ama önünde gördüğün siyah hokujodailer, beyninin alarm vermesine yetmişti.

Ani bir hızla arkanı döndün. Ama bunu yapmanla boynuna sana göre daha hızlı şekilde sarılan bir tsukasa elde ettin.

Sarılışı fazlasıyla sıkıydı. Kıpırdamakta ve nefes almakta zorlanıyordun.

-"t-tsukasa-kun!"

Tsukasa cevap vermiyordu. Bunun yerine sana daha da sıkı sarılmıştı.

-" n-nefes a-alamıyorum!"

Tsukasa-"....söyle y/n..."

-" n-neyi?!"

Tsukasa-" beni sevdiğini...söyle y/n... Beni sevdiğini söyle... Y/n'm de beni seviyor değil mi?"

Son bir güçle tsukasa'dan kurtulmuş ve geri çekilmiştin. Nefesini düzenledikten sonra, tsukasa'ya acımış gözlerle baktın. O sana bakmak yerine kafasını eğmiş yer ile bakışıyordu.

-" hastasın sen! Deli bir psikopatsın! Kou-kun'u öldürüyordun! Peki mitsuba!? O?! Onu yok ettin ve gidip bir kopyasını yaptın! Sen sadece deli bir ruhsun tsukasa-kun! Deli bir ruh! Sen insan bile değilsin- hayır sen yaşayan bir canlı değilsin! Benden deli hasta psikopat sadist bir hayaleti sevmemi isteme! Ancak bir insan ile insan beraber olabilir! Git ve kendine bir ruh bul!"

Bu sözleri duymuyordun. Sadece bütün bu zamanlar boyunca söylemek istediklerini söylüyorsun o kadar. Tsukasa sonunda başını kaldırarak sana bakmıştı. Bu defa, gözleri koyulaşmıştı. Tsukasa ile geçirdiğin onca zamandan sonra, bunun ne demek olduğunu iyi biliyordun. İster istemez yutkunmuştun.

Tsukasa-"...ruh...bir ruh ile ruh.."

Tsukasa sırıtmaya başladığında, ne demek istediğini biraz sonra anlamıştın.

-" h-ha... A-alakası yok! Yani tsukasa-kun sadece bir anlık sözlerdi. Hah..c-ciddiye alma. Tabiki bir insan ile ruh beraber olabilir...*yutkunur*"

Tsukasa üstüne üstüne gekemye başladığında ve hokujoudaisini çağırdığında artık sadece kurtulmak için dua ediyordun.

Bir ruh ile ruh birlikte olmalıydı.

İnsan ile insan.

Sen insansın, tsukasa ise ruh.

Tsukasa dirilemezdi...

Tsukasa-" insanlar ölürler y/n, en sevdiğim özellikleride budur."

Eğer tsukasa insan olamıyorsa sen ruh olmalıydın. Bu düşünce onu bir defa yakaladığında, artık geri dönüşü olmazdı.

TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin