(tsukasa as boyfriend) yandere tsukasa! part 2

291 32 36
                                    

|
|
Oy ver ve yorum yap yoksa bu kitabı silerim:) istekleriniz ve tepkilerinizi yoruma belirtin..☺️
|
|

'

Tsukasa hâlâ üzerine geliyordu.

Çaresizdin. Eski erkek arkadaşını yenmenin bir yolu yoktu.

Tek çare, hanako veya yashiro'nun gelip onun dikaktini dağıtmasıydı.

Tsukasa-" *gülümser* Beraber harika bir çift olacağız! Sana söz veriyorum, y/n. Sonsuza kadar mutlu olmamızı sağlayacağım!"

Son bir adım, son bir adım daha geriye gidersen, kesinlikle yaşamın son bulacaktı.

-" tsukasa-kun! Gerçekten! Sadece, sadece, sinirliydim ve bir anda söyledim!"

Tsukasa-" *gülümsemesi genişler*"

-" H-HANAKO-KUN! YARDIM ET!"

tsukasa dibine sokulmuştu. Ondan 2 santim kısa olduğundan, senin için uzundu.

Tsukasa-" hm? Yani amane ile tanıştın mı? Ne kötü.. AMA HEY! Bir ruh olduğunda unutacaksın! O zaman sana amaneyi gerektiği gibi tanıtacağım! Gerçekten y/n, bir ruh olduğunda, sadece benim olacaksın! Harika değil mi?!"

Tsukasa gibi bir ruhu vazgeçirmek zordu..ama birşeye inandığında, inancını bırakması daha zordu. O bir tür iblis mi? Hayır. Tsukasa şeytan'dan bile kötü.

Anlık gelen cesaretin ile, tsukasa ile olan anlaşmanı bozdun.

-"İPTAL EDİYORUM! BENDENİZ, Y/N L/N, RUH TSUKASA İLE OLAN ANLAŞMAMI İPTAL EDİYORUM!"

Sadece bir kan damlan, bir kan damlanı tsukasa'nın şaşkın yüzüne hızla sürdün ve uzaklaştın.

Yaptığınız anlaşmaya göre,

Sen tsukasa'nın hatalarını görmezden gelerek onu önemseyeceksin,

Ve tsukasa seni koruyacak.

Düzeltiyorum; abinin yaptığı anlaşmaya göre şartlar bunlardı.

Sen koşarak çıktıktan sonra, tsukasa arkandan öylece baktı.

Şok olmuştu.

Senin gibi bir kızda,

senin gibi basit bir insanda,

Onun gibi büyük ve güçlü bir hayalet karşı çıkma cesareti vardı.

Sadece bu da değil; tsukasaya ilk defa karşı çıkıyordun.

Normalde, her sözünü dinleyen sen, bu defa onu sertçe reddetmiştin.

Tsukasa gülümsedi.

Masum bir gülümseme değildi.

Onunla olan anlaşmanı bozman, artık öz mü öz, seninle yapacağı orjinal bir anlaşmanın olmasını sağlayacaktı.

Tsukasa'nın tuzağına düştün.

Eğer abinle olan anlaşmaya bağlı kalsaydı, sana asla dokunamazdı.

Ama şimdi, seni özümseyebilir.

Tsukasaya kalsa, snei bir ruh yaparak anlaşmayı bozardı ama buna gerek kalmamıştı.

Sen kendi ayaklarınla yeme koşmuştun.

•°•

TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin