( Tsukasa as boyfriend) Yandere Tsukasa! Final part.

163 15 17
                                    


Hepiniz tuvalette toplanmış ne yapacağınızı düşünüyordunuz. Tsukasa ile olan anlaşmanızı sonlandırmanız sonucunda, artık doğa üstüler ile ilişki kuramayacak ve onları göremeyecektiniz.

Tabii, bunu diğerlerine söyleyemezdiniz. Onlar Tsukasa ile daha önce bir anlaşma yaptığınızı bile bilmiyordu. Eğer, Hanako ve yashiro terasta olsaydı öğreneceklerdi. Ancak yoklardı ve sen bozduğun anlaşmayı onlara söyleme gereği görmemiştin.

İç çektin.

-" Yapabileceğimiz bir şey yok gibi, boşverelim."

Kou-" Olmaz! Önceden doğa üstüleri görüp birden görmemeye başlamak normal bir şey değildir Y/n-senpai!"

Yashiro-" Acaba lanetlendin mi Y/n-san?..."

Lanetlenmek.... Evet, lanetlenmiştin. Tsukasa bir lanetti, senin lanetin.

-" Minamoto-kun, Nene-chan, endişelendiğiniz için minnettarım ancak gerçekten sorun yok. Ben iyiyim, belki de artık onları görmek istemiyorumdur?"

Kou-" Ne demek doğa üstüleri istemiyorum?!"

-" Bakın, ilk başta bende şaşırmıştım. Fakat bunun neden olduğu daha sonra aklıma geldi. Ben geçenlerde Minamato'ların dostu olan bir tapınağın keşişinden bu kolyeyi almıştım. Ona ‘ Ruhları görmek istemiyorum, korkutucu olanlar var ve uyurken beni rahat bırakmıyorlar.’ demiştim. Ve o bana bu kolyeyi vermişti."

Yalan söylüyordun. Kolye'yi sana veren Ölen ağabeyindi, ve herhangi bir gücü yoktu. Normal bir aksesuardı.

Yashiro-" Yani bu yüzden mi?"

-" Evet. Dediğim gibi, az önceye kadar bende unutmuştum."

Siz görmeseniz bile Hanako gözlerini kısarak size bakıyordu. Şüpheleniyordu, doğru söylemediğinizin farkındaydı. Gerçeği öğrenene kadar bunu gizlemeye karar verdi.

-" Şimdi gidiyorum, Mâlum okul saati bitti..."

Yashiro endişeli bakışlarla onayladı. Kou da istemese bile bir şey demedi ve gidişinizi izledi.

Eski okulun boş koridorlarında yürürken korku bedeninizi sarıyordu. Doğa üstüleri göremiyor olmanız demek ti ki tsukasa etrafınızdaydaysa bunu fark etmezdiniz. Size dokunsa bunu hissetmezdiniz, size bir tuzak kursa bunu anlamazdınız.

Derin bir nefes aldınız. 'Eğer göremiyorsam, konuşamıyor veya göremiyorsam, kısaca ilişki kuramıyorsam yaptıklarından etkilenmem. Kendine gel Y/n. Bitti, onu düşünmeyi bırak ve hayatın keyfini çıkar.'

Bundan sonra ne yapabileceğinizi düşündünüz. Tsukasa'ya bağlıyken yapmak istediğiniz, yapamadığınız çok şey vardı. Düşünerek yürümeye devam ettiniz. Adımlarınız birden durdu. 'Bekle, tsukasa evime gelebiliyor- ve gelirse beni koruyacak kimse yok!'

Sen miydin az önce ilişki kuramıyorsam yaptıklarından etkilenmem diyen?

Endişeli şekilde kendi etrafınızda dönmeye başladınız. Eğer evinize giderseniz, başınız belada demekti. Kimse sizi koruyamazdı. Ama burada kalırsanız... Görmeseniz bile Tsukasa size yaklaştığında Hanako sizi korurdu. Evde sizi bekleyen bir aileniz yoktu, yani görmeseniz bile problem olmazdı.

Pekalâ, anlaşılan eve gitmiyorum. Yapmam gereken tek şey öğretmenlere yakalanmamak, sonrası basit.

Hızlı hareketlerle eski okulun içine geri girdiniz. Koşar adımlarla terasa çıktınız. Tahmininiz tutmuştu, teras boştu. Gülümsediniz ve korkuluklara ilerlediniz. Henüz sabah kaçmak için Terastan indim, ve şimdi saklanmak için terasa çıktım, dünya nasıl işliyor böyle?...

Rüzgarın sertliği ile yüzünüze çarpan soğukluk iyi hissetmenizi sağlamıştı. Ferahlamıştınız.

-" Şuan ölsem Gıkım çıkmaz."

+" Hm~? Emin misin?"

Duyduğunuz ses ile olduğunuz yerde dondunuz. Gelmişti, yine. Gerçekten sizden vazgeçecek gibi değildi.

Arkanıza dönme cesaretiniz yoktu ve dönerseniz ne olurdu bilmiyordunuz.

+" Yüzüme bakmayacak mısın?"

Kaçmak için yollar düşündünüz. Hanako, o neredeydi? 'Tanrım, neden bir kez olsun Hanako beni kurtarmak için bu terasta olmuyor?! İlla Nene-chan mı olacağım ben?!'

-" Ne istiyorsun, Tsukasa-kun?"

Sonunda cesaretinizi toplayarak arkanızı dönmeden Tsukasa ile konuştunuz.

+" Seni?"

-" Ama ben seni istemiyorum?"

Tsukasa bir süre sessiz kaldı. Daha sonra yavaşça size sarıldı. Başı boyun girintinizdeydi, ellerini göğsünüzün tam altında sabitledi. Fazla sıkı olmasa da yine de sıkı bir sarılıştı.

+" Seni seviyorum... Y/n, doğa üstüler ya hiç olmaz ya da yalnızca bir kez aşık olabilir. Ve ben bir daha yapamayacağım bir şey yaptım, sana aşık oldum."

Ellerinden birini sizin elinizle birleştirdi.

+" Gerçekten beni ret mi edeceksin? Sana yaptıklarım için özür dilerim. Sabah korkmuştum, beni bırakıp gidebilirdin! Abin seni bıraktığında ne hissettiysen ben bunun daha kötüsünü hissettim! Yalnızca yanımda kalabilmen için ne gerekiyorsa onu yapmak istemiştim!"

Tsukasa'nın söyledikleri sizi ister istemez etkilemişti. Dürüst olalım, onu seviyordunuz. Her ne kadar şeytandan bile kötü olsa. Yine de etraftaki insanların, özellikle sevdiğiniz insanların Tsukasa yüzünden zarar görmesini istemiyordunuz.

+" Lütfen beni tekrar sev, Y/n... Ne gerekirse yaparım."

İşte bu, tam olarak bunu bekliyordunuz. Eğer tsukasa'ya onu affetmeniz karşılığında sevdiğiniz insanlara zarar vermeme sözü verdirtirseniz, bu yapabileceğimiz her şeyden daha güvenli olurdu.

O bir iblis olabilirdi, ama sözünün eriydi.

-" Tsukasa-kun.. Eğer bana bir söz verirsen seni tekrar seveceğim."

Tsukasa bir hışımla kafasını boynunuzdan kaldırdı ve sizi kendine çevirerek omzunuzdan tuttup mutlulukla sordu.

Tsukasa-" Ne?! Ne istiyorsun, Y/n!?"

-" Sevdiğim, istemediğim kimseye zarar verme!"

Tsukasa düşünmeden kabul etti.

Biraz düşündünüz, yaptığınız doğru değildi. Ama herkesi mutlu edebilecek tek seçenekti.

Yavaş adımlarla tsukasa'ya sarıldınız. O da size sıkınca sarıldı.

Artık ikinci bir anlaşmanız vardı.

Tamamen siz ve Tsukasa arasında yapılmış bir anlaşma.

Tsukasa'nın istediği de buydu...

Ah Y/n... Zavallı Y/n. Bir iblis istediğini elde edebilmek için onu manipüle etmekten kaçınmaz. Tsukasa seni zayıf yönünden vurarak avladı.

Avcının tuzağına düşen zavallı kız...

Artık senin için geçti. Kurtarılmazsın, Y/n. Ve bunun sebebi ona güvenmen.

Geçmiş olsun. Muhtemelen iki gün sonra artık bir ölü olacaksın. Tsukasa hafızanı silecek, bir daha ona itaatsizlik yapmanı engelleyecek ve sonsuza kadar ‘Mutlu’(!) Olacaksınız.

Gerçekten, zavallı Y/n-san... Kimseye güvenmemeliydin.

.





.

^^

Evet, sonunda Yandere Tsukasa oneshot'un finaline geldik.

Nasıldı???

‘Hiç tahmin edememiştim’ dediğiniz, çok şaşırdığınız bir yer oldu mu?

İstek tepki verebilirsiniz☆

TBHK tepkiler ve~ Sen olsan ne yapardın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin