Udělal jsem to, objednal jsem se na další tetování. Nedokázal jsem ho pozvat na rande, ale objednal jsem se na další tetování. Za týden. Za týden uvidím Louise. Už po desáté přerovnám hrnečky na polici. Jsou vánoční, mají na sobě soby. Jsou to naše speciální hrnečky na speciální vánoční čokoládu.
,,Nad čím přemýšlíš." Ozve se vedle mě Niall, když otře stoly.
,,Co? Nad hrnečky. Nevím jestli ta police je ta pravá. Nejsou vidět ode dveří." Nakrčím nos. ,,Harry ode dveří by byly vidět, jedině kdyby jsi měl dalekohled." Směje se. Má pravdu.
,,Louis." Pronese z ničeho nic Niall. Poplašeně se otočím, přitom shodím z baru krabici čokoládových lupínků a rozhlížím se kavárnou. Je prázdná.
,,No do prdele. Jsi v tom až po uši." Zakroutí nevěřícně Niall hlavou. Zamračím se na něj, udělal to schválně.
,,Nevím o čem mluvíš." Odseknu.
,,No jasný, ty jsi tu poskakoval jako vlhká třináctka." odfrkne si. ,,Byl jsi za ním?" Chytne mi bradu a zadívá se mi do očí. Chvíli mu pohled oplácím než mi dojde co dělá. Odtáhnu se a rukama plácám kolem sebe, abych ho odehnal.
,,Ne!" zakroutím rezolutně hlavou, ale nepodívám se na něj.
,,Harry!"
,,No dobře byl." rozhodím rukama. ,,Jsem dospělý víš, můžu si chodit kam chci."
,,Já vím, jen Louis není někdo s kým by jsi se měl kamarádit nebo randit. Pozval jsi ho na rande?" Prstem začnu šťourat do baru a zakroutím hlavou. Kéž bych na to měl odvahu. Ale uvidím ho znovu, budu mít další příležitost. Musím ji využít nějak, možná ho přímo pozvat do kavárny.
,,Tak co jsi tam děl... pane bože ne, ne." zaúpí Niall. ,,Řekni že jsi to neudělal."
,,To záleží." pokrčím rameny.
,,Harry?"
,,No jo!" vyjeknu a rozhodím, opět, rukama.
,,Budu mít další tetování." Jen to dořeknu tak Niall několikrát čelem uhodí do desky baru.
YOU ARE READING
LET ME LIVE, I'M GRINCH! Larry Adventní Kalendář
FanfictionAdventní kalendář v Larry Stylinson podání. Snílek Harry, pesimista Louis a Vánoce!