10

248 33 1
                                    

,,Čau Louisi, Nialla už znáš a Harry, toho znáš taky." Začne s představováním Liam.
,,Čau, jo. Tvého manžela si pamatuju, pořád stejný zlatíčko?" ušklíbne se Louis.
,,Pořád stejný idiot." odfrkne si Niall.
,,No tak zlato." napomene ho Li. ,,On si začal." oboří se na něj Niall a Louis se ušklíbne.
,,Tak jo raději jdeme." Rozhodne Liam a s naštvaným Niallem jde kousek před námi.

Louis  jde hned vedle mě, z čehož mám závrat a motýlky v břiše.
,,Takže ty máš fakt rád vánoce co." Pronese Louis a abych pochopil zatahá za mou šálu.
,,Jo mám." kývnu s velkým úsměvem. ,,Ty moc ne co." Nešlo si nevšimnout.
,,Naprosto je zbožňuju, nemohu se jich dočkat." Sarkasmus se rozhodnu ignorovat.
,,Hele, kam to jdeme?" Dívá se Louis kolem sebe. ,,Do centra. Na trhy." To by mu mohlo spravit náladu, třeba se i vánočně naladí. Trocha svařáku, koledy, stromeček. Jo, to je to co Louis potřebuje, trochu vánoční nálady.
,,Nechceš jít raději jinam?" uličnicky zakmitá obočím, které mizí pod čepicí.
,,Kam?" Nechce na trhy? ,,No tak pojď Cutie." Chytne mě za ruku, moje je sice v červené rukavici se sobím nosem, ale i tak cítím jeho ledové dlaně, a rozběhne se pryč. Jen se snaží mu stačit. Ještě za námi slyším volat Nialla. Chudák Liam, asi to pěkně schytá.

,,Louisi brzdi." směju se za ním, musíme vypadat komicky, nepustil mou ruku a doslova tak za ním vlaju. Najednou mou ruku ale pouští, otáčí se a jde pozpátku.
,,Tak co jsi připravený zlobit Cutie?" Proč mi to zní jako kdyby měl v plánu něco nelegálního? ,,Jak....jak zlobit?" Poslední slovo zašeptám. Nevím proč mi to slovo zní tak nemravně. Louis se najednou zastaví, nečekám to a vrazím do něj, to on ale čeká. Jednou rukou mě chytne kolem pasu a druhou sevře mou bradu mezi palec a ukazováček.
,,Zlobit." Jeho horký dech narazí do mých rtů, než se ale vzpamatuji je pryč.
,,Tak pojď H!" Křičí na mě zatím co utíká ulicí. Kroutím nad ním hlavou, ale rozběhnu se taky. Je to blázen! Hezký blázen.

LET ME LIVE, I'M GRINCH!  Larry Adventní KalendářWhere stories live. Discover now