7

226 35 3
                                    

Nevím proč tu stojím, nevím ani jak jsem se sem dostal. Prostě jsem šel ven, projít se v čerstvě napadaném sněhu a najednou stojím před tou černou budovou. Všude v okolí sněží, ale tady ne. To je divný. Zvednu hlavu k obloze a zadívám se na sníh co padá dolů. Ne, sem nepadá. Jak to asi Louis udělal? Povzdechnu si a zakroutím nad sebou hlavou. Co tady vůbec dělám? Otočím se, že odcházím, ale ne a ne se rozejít. Sakra, tohle je k vzteku. No tak Harry, seber se ! Jsi dospělý, to zvládneš. Louis je.... tak krásný. Aggh! Ne!

Rázně se rozejdu ke dveřím. Nezastavuji, otevírám a vcházím dovnitř. Za pultem stojí Louis a nad něčím se sklání.
,,No konečně jsi vešel, už jsem myslel že tam zasněžíš." Ani nezvedne pohled, jen přehodí lízátko v puse z jednoho koutku do druhého. Viděl mě?
,,Um, já..." S hlasitým mlasknutím lízátko vyndá, zadívá se na mě a olízne ho.
,,Co ty Cutie?" Povytáhne obočí. Přešlápne nervózně z nohy na nohu. No tak, pozvi ho na kafe. ,,Chtěl bych... já totiž..." Sklopím červené tváře k zemi a zatřesu hlavou. Proč se v jeho přítomnosti cítím jako puberťák? Nedělám první krok, vlastně jsem ho udělal jen třikrát nebo čtyřikrát. Jsem na to až příliš stydlivý. Ale teď, jako bych prostě nemohl. Vše se mi vypařilo z hlavy.

,,Co ty Harry?" Slyším jak se rozejde ke mě. Poplašeně zvednu hlavu a zadívám se na něj, jak se pomalu přibližuje a cucá lízátko.
,,Co ty?" Nakloní hlavu na stranu, proč je tak strašně blízko! Cítím to jeho jahodové lízátko z jeho pusy! Mám pocit, že když se víc nadechnu dotknu se hrudníkem toho jeho. Stojí tak moc blízko, vpíjí se do mého pohledu, ten jeho je ale vyzývavý, jako by říkal že to stejně neudělám.
,,Chci tetování."

LET ME LIVE, I'M GRINCH!  Larry Adventní KalendářWhere stories live. Discover now