Louis zkritizoval můj byt, posmíval se santovi nad stromečkem i sněhu pod ním. Taky se mu nelíbí nálepky v okně, vánoční girlanda nad barem a světýlka v obyváku. Louis nemá rád Vánoce. Ani tak se nevzdávám, udělám nám horkou čokoládu do vánočních hrníčků. Ten Louisův vypadá jako santa a místo lžičky mu tam dám vánoční cukrovou tyčinku. Na čokoládu šlehačku a masrhmallow ve tvaru sněhuláků. Když dojdu k Louisovi, který sedí na křesle a hrneček mu podávám, jen nevěřícně na něj zírá.
,,Ty jsi magor H." vydechne, ale čokoládu si vezme.
,,Mám rád vánoce." pokrčím rameny a sednu si do druhého křesla.
,,Ne, ne lidi mají rádi vánoce, ty jsi maniak. Jsi posedlí." Možná má pravdu, je mi to fuk.
,,Takže proč jsi mi donesl čokoládu? Moc za ni děkuji a je to milé, ale.."
,,Ale tohle nedělám. Já vím a nevím proč jsem to udělal, tak se neptej nebo si to rozmyslím." Zabručí, mě to donutí se ale zachichotat. Což Louis zaslechne dle jeho výrazu.Sleduji jak se napije a vidím i jeho drobný úsměv, však já mu ještě ukážu že vánoce má rád. ,,Chtěl bych ti něco vlastně říct." Nervózně se zavrtí a vlastně nikdy jsem ještě neviděl Louise nervózního.
,,Dobře, mluv."
,,Bral jsem drogy, od sedmnácti a vlastně ještě před půl rokem. Jsem teď čistej, ale měl by jsi to vědět. Liam mi byl přidělený jako psycholog, odtud se známe." Šokuje mě, jak je věcný.
,,Nevím co na to říct, asi jen že dobře že jsi čistý. Tedy pro tebe." Neznám správnou reakci, jestli něco takového vůbec existuje. Kupodivu se na mě, ale Louis usměje. Opravdu usměje.
,,Jo. Kurva úžasný." opře se do křesla a znovu se napije čokolády.
,,Tohle je dobré, ale odmítám přiznat, že to má něco společného s vánoci." Zabručí a zakrouží vánoční cukrovou tyčinkou.
,,Skořice Louisi, skořice."
YOU ARE READING
LET ME LIVE, I'M GRINCH! Larry Adventní Kalendář
Fiksi PenggemarAdventní kalendář v Larry Stylinson podání. Snílek Harry, pesimista Louis a Vánoce!