,,Přestaň se culit, děsíš mě." sykne na mě Niall, když uklízíme kavárnu. Dnes byl šílený den. Vánoce jsou už za týden! Nemohu být nadšenější.
,,Jsem jen šťastný, budou Vánoce." zapnu naposledy myčku, bude uklizeno.
,,Vánoce mm? Není to spíše Louisem?" píchne mě ukazováčkem do hrudníku. Hned zakroutím hlavou, musím se kousat do tváří abych se neusmíval.
,,Takže když ti řeknu, že právě přichází nebudeš tu poskakovat?" Tentokrát na to Niallovi neskočím! Tentokrát ne.
,,Ne, nebudu. Vím že lžeš."
,,Já věděl, že je ulhanej." ozve se ode dveří spolu se zvonečkem Louisův hlas. Otáčím se pomalu, jako ve zpomaleném filmu. On je tady? Přejde k pultu a píchne mě do tváře.
,,Nezírej H, občas chodím mezi lidi." Rychle pusu zavřu a přimhouřím oči.
,,Co tady děláš?" Jsem rád, ale měl přijít před půl měsícem.
,,Co by, beru tě na trhy." do ruky vezme jedno z jablek, co jsou na baru a kousne do něj. Zaksichtí se, vrátí ho zpět a naaranžuje, aby nebylo vidět, že do něj kousnul. Na to se zamračím.
,,Ty nemáš rád trhy." Podotkne Niall, celkem věcně.
,,Nemám. Tak co jdeš?" zabodne do mě svůj pohled. Nemusím se rozmýšlet dlouho.
,,Jdu!" vypísknu nadšeně a ženu se kolem Nialla do kanceláře pro kabát.
Kavárnu i protestujícího Nialla necháváme za sebou, Louis má ruce znovu zabořené v kapsách bundy, ale to nevadí. Jdeme spolu na trhy! Je to rande? Nejspíš ne, tentokrát si nebudu dělat žádné naděje.
,,Tak už se zeptej Cutie." Mám ho pozvat na rande já? Chytnout za ruku? Nebo na co se mám zeptat? Nechápavě se na něj podívám. Jen protočí očima, zastaví, stoupne si přede mě a upraví mi límec kabátu se šálou, aby mi nefoukalo na krk. To je od něj moc hezké a starostlivé. Nebýt červený od zimy zčervenám.
,,Nebudeme bruslit na Temži, ale zatančíme si pod stromkem."
YOU ARE READING
LET ME LIVE, I'M GRINCH! Larry Adventní Kalendář
FanficAdventní kalendář v Larry Stylinson podání. Snílek Harry, pesimista Louis a Vánoce!