11

228 38 0
                                    

Ten kluk je normálně magor! Naprostý blázen a sebevrah!
,,Louisi!" syknu na něj. Už asi po desáté.
 ,,No tak neboj se a pojď." Natáhne ke mě ruku. Já stojím na břehu Temže, zatím co ten magor stojí na ledu. Prej bruslit! Hovno bruslit, utopit se.
,,Nemyslím si, že je ten led pevný." zakroutím hlavou. Louis několikrát poskočí na místě, přičemž se mi zatají dech.
,,Je pevný, tak už pojď H." Protočí očima a znovu natáhne ruku, kterou tentokrát opatrně chytím.

 Pár kroků a jsem na ledě. Jakmile se na něj postavím podklouznou mi boty. Než stihnu spadnout na zadek, prorazit led a propadnout do ledové pasti, chytají mě dvě překvapivě silné paže.
,,Bože ty jsi nemehlo." směje se Louis. Už jsem říkal jak má krásný smích? Awww!
,,Klouže to." obořím se na něj trochu dotčeně, ale kazí mi to úsměv co mám na tváři.
 ,,Ne! Vážně? Od kdy led klouže Harry?" Vykulí na mě zděšeně oči. Bouchnu ho do hrudníku a udělám krok od něj. Hned na to začnu plácat rukama ve vzduchu, dokud mě zase nechytí. ,,Přiznej se, že ty neumíš bruslit." zabručí Louis. ,,To teda umím." Nafouknu tváře, neumím. Podívá se na mě, tak že vím, že mi nevěří ani v nejmenším. Mou ruku nepouští a opatrně mě po ledu táhne do středu zamrzlé řeky. 

,,Louieee!" směju se na celé kolo, když mě drží za ruce a točí semnou. Pak mě pouští a já kloužu kus po ledu. Zastavím se až dobré tři metry od Louise.
 ,,Teď já! Teď já!" žene se ke mě. Chytám ho za ruce a zase se točíme, pak ho pouštím. Louis ale padá a klouže se po zadku.
,,Jsi v pořádku?" Dokloužu se opatrně k němu.
,,Přestaň být taková citlivka." protáčí očima. Jak sedí na zemi objímá má lýtka pažemi a shazuje mě na led, kde začínáme koulovou bitvu. Spíše po sobě házíme sníh a snažíme se ho dostat tomu druhému pod bundu. Louis vyhrává, když si mi sedá na stehna a cpe mi sníh za šálu.
 ,,Jo! Vyhrál jsi! Dost." Odháním ty jeho protivně zmrzlý ruce.
 ,,Jsem vítěz!!" Zvedne ruce nad hlavu a kření se. ,,To teda jsi." Usmívám se a sleduji ho. Usmívá se celý večer, takového Louise neznám. A líbí se mi.
,,Tak pojď H, doprovodím tě domů." Zvedá se a pomáhá na nohy i mě.

LET ME LIVE, I'M GRINCH!  Larry Adventní KalendářWhere stories live. Discover now