13. Bölüm

68 2 0
                                    

O gün 50 tur koşarak, bağıra bağıra aydın kızı marşını söylemiştik.Ardından Zeynep ve Burak "en çok kim şınav çekicek?" İddiasına girmişlerdi,fakat burağın bilmediği şey Zeynep eğer bı konuda hırs yapıp inatlaşırsa onu yapardı ve de öyle olmuştu Burak yenildiğini anlayınca; "Ben yenmene izin verdim ya yoksa yenemezdin."dedi.
Ona göre onca erkeğin içinde kıza yenilmesi gururuna dokunmuştu.Daha sonra bizde pentatlon parkurunda birbirimizle yarışmıştık.yemek saati geldiğinde yemek haneye inip yemek yedik.ben yorgun olduğumu söyleyip odama gittim.İnsallah bı nebzede olsa uyuyabilirdim.
                            
                                🇹🇷
  Yine kabus görerek uyandım.Çığlık çığlığa ağlamak istiyordum uyuyamıyordum ve bedenim her defasında yorgun düşüyordu,evet doktora gidebilirdim ama bu sağlık problemi olarak görünebilir ve işimden alınmama sebep olabilirdi.kabuslar peşimi bırakmıyordu ve ben her defasında acı çekiyordum.Babamın ölümü,annemin beni terk edip gidişi,daha çok küçükken arkadaşlarım tarafından dışlanılmam...
Geçmişim herzaman benimleydi hiç bir zaman beni bırakmadı,zaman ilerledikçe artık canımı yakmaya başladı ve artık nefes aldırmıyordu.
Bu düşünceler göz yaşlarımın akmasına sebep olurken daha çok ağlamak istiyordum. Elime geçen ceketi alıp

ŞEHADET YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin