19. Bölüm

44 3 0
                                    

    "Sabahki olanları unuttum sanma 2 hafta boyunca nöbetçi listesinde sen varsın."diye devam ettirdim.
      O oflayarak yemeğine dönerken Poyraz'la göz göze geldik. Bakıştığımızda anında gözlerini gözlerimden çekip düz bi ifadeyle zeynebe bakarak konuşmaya başladı;
"Merak etme Zeynep yalnız değilsin, yanında Burak da var. Bol bol sohbet edersiniz artık!"dedi sert bi şekilde Burağa bakarak. Sonra masada uzun bı süre sessizlik hâkim oldu. Baktığımda herkes yemeğini yemişti,eminimki albayda bizi bekliyordu. Gür sesle
"Kılıç timi 5 dakika içinde Mehmet albayın odasına."dedim. Odaya geldiklerinde hafifçe kapıyı tıklatıp gir emrini duyduklarında, hepsi baş selamıyla içeri girmişlerdi.Yapılan planın üstünden tekrar tekrar geçmiştik.Takıldığımız yerleri birde biz kendi aramızda istişare etmiştik,ardından yemek vakti gelene kadar silah eğitimi yapmıştık.Yemek zamanı yemek haneye inip konuşulmuştu ardından herkes odalarına çekilmişti.
                             ...
Planın tekrarını yaptığımız günün üzerine 1 hafta geçmişti.1 hafta boyunca Poyraz'la fazla konuşmamıştım ama timle çok yakındık. Genelde akşamları Burak Burak gözümden kaçmamıştı çünkü Burak Zeynebe başka bakıyordu.
Aslında Sıla'nın nikahı için hepimiz izin alıcaktık ama Sıla'nın annesi tansiyon problemi yaşadığı için nikah gününü 1 hafta ileriye almışlardı.Bu bizim de işimize gelmişti çünkü Zeynep'le ne giyeceğimiz hakkında en ufak bir fikre sahip değildik. Bize kalsa kamuflajlarla bile giderdik ama Sıla dün bizi arayıp özellikle elbiselerle gelmemizi istemişti.

ŞEHADET YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin