"Kau tak penat ke asyik tunggu Beomgyu tu lalu?"
Jiung mengerutkan dahinya melihat Violet yang tidak melepaskan pandangannya ke luar tingkap untuk menanti kemunculan Beomgyu.
"Tak. Apa-apa saja buat Beomgyu."
"Kau punya usaha ni tak berbaloi tahu tak, buktinya boleh lihat yang dia tak notice kau sampailah sekarang."
"Sebabtu la aku suruh kau cakap dekat dia pasal aku! Kau dah cakap belum?" soal Violet tanpa menatap Jiung.
"Belum."
"Kenapa tak cakap lagi!"
"Susah la nak jumpa dia! Dia tu selalu kat kelas tahu tak!" bentak Jiung.
"Oh, patutlah dia jarang lalu kelas kita."
Violet menunduk. Kemudian memandang ke luar tingkap lagi dan apa yang dilihatnya sangat mengejutkannya.
"Eh, Ji, kau tengok tu!"
Violet menarik-narik Jiung untuk melihat sama ke luar tingkap.
Terlihat Soobin dan Beomgyu berada di tangga di koridor.
"Dah kenapa?"
"Aku tak sangka mereka rapat. Bukan Beomgyu tak selalu rapat dengan orang lain ke kecuali Jeongin?"
"Soobin abang dia la. "
Violet menutup mulutnya tidak percaya. Dia melihat lagi ke luar tingkap dan melihat Soobin dan Beomgyu sudah tiada di situ. Yang ada hanyalah seorang lelaki tinggi, berambut coklat gelap dan berwajah tampan sedang berdiri di tangga. Jung Sungchan.
Violet cepat-cepat menutup tingkap kelasnya. Pipinya merona merah.
"Tuhan, itu dia..Jung Sungchan."
⎯ ‧₊˚✧⎯
violet ni nak siapa sebenarnya ಥ ‿ ಥ