Wrong but right(Epi1 Unicode)

536 67 3
                                    

"ဒီHotel ​သေချာလား"

"​သေချာတယ် ​ဒါသူအလုပ်လုပ်တဲ့​နေရာ​လေ"

security guard​လေးကိုparkingထိုးဖို့ ကား​သော့ ​ပေးပြီးတာ နှစ်​ယောက်သား ဧည့် ကြို သို့ဝင်ခဲ့ကြသည်......

"ကြိုဆိုပါတယ် ဘယ်လိုအခန်းမျိုးလိုချင်တာလဲမသိဘူး"

"ကျွန်​တော်HarutoပါJunkyu shi...."

နာမည်ကြားတာနဲ့ တုန်လှုပ်သွားတဲ့ ကိုယ်ငယ်​လေး..... ​​မော့ကြည့်လာတဲ့ မျက်လုံး​တွေမှာလည်း အရည်​တွေလဲ့လို့ အတတ်နိုင်ဆုံး​တော့ မငိုမိ​အောင် ကြိုးစား​နေပုံ​ပေါ်သည်.....

အင်း​လေ လက်ထပ်ခါနီးကျ မှ သတို့သား​လောင်း ဆုံးသွားတဲ့ ခံစားချက်ကဘယ်​ကောင်းပါ့မလဲ.....

"dutyပြီးဖို့ ၁၀မိနစ်​လောက်ပဲကျန်​တော့တာမလို့ ခဏထိုင်​စောင့်​ပေးပါဦး​နော်"

"ရပါတယ် ကျွန်​တော်က​ချိန်းထားတဲ့အချိန်ထက်စော​ရောက်​နေတာပဲဟာ"

​​​​မွေးရာပါ နှလုံး​ရောဂါ​ကြောင့် အစားထိုးကုသရန်လိုအပ်​နေတဲ့ Harutoဟာ တ​ယောက်​သောသူရဲ့​ကျေးဇူးနဲ့ ​ကောင်း​ကောင်းမွန်မွန်ရှင်သန်ခွင့်ရခဲ့တယ်
ငယ်ငယ်တည်းကလို​လေ​သေးမရှိ အိမ်ကဖြည့်ဆည်း​ပေးခံရတဲ့သူ ဟာ ခု​တော့ အရာအားလုံးပို ပြည့်စုံသွားပြီ​လေ......
______________________________

​ကားမ​တော်တဆမှုတခု​ကြောင့် ​ချစ်ရတဲ့အကိုက လောက ကြီးထဲက​နေ ထွက်သွားခဲ့ရတယ်

ကြားကြားချင်း​တော့ ရူးမတတ်ပဲ​ပေါ့....

ပြည်ပ မှာ ပညာ​တော်သင်သွား ရတဲ့ အကို့ ကိုJunkyu စိတ်ရှည်ရှည်နဲ့​​စောင့်​နေခဲ့တာ​​လေ...

ဘွဲ့ယူပြီးတာနဲ့ လက်ထပ်ကြမယ်ဆို....

ပြန်လာဖို့ ၂ပတ် အလိုမှ အကိုကထားသွားတယ်တဲ့လား.....

ဒါ​ပေမဲ့ အဆိုး ထဲက အ​ကောင်းလို့ ​ပြောရမလား အကိုမရှိ​တော့​ပေမဲ့ သူနှလုံးသား​လေးက တ​ယောက်​ယောက်ရဲ့ ကိုယ်ထဲမှာရှင် သန်​နေတယ်ဆိုတာ သိလိုက်ရတယ်.....

ဟုတ်မှာပေါ့ အကိုက သိပ်စိတ်​ကောင်းရှိတာ​လေ အသက်ရှိစဥ်ထဲက ခန္ဓာကိုယ် အစိတ်အပိုင်း​တွေလှူဒါန်းဖို့ လက်မှတ်ကြိုထိုးခဲ့ပြီးသားတဲ့ဥစ္စာ......

𝙒𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙗𝙪𝙩 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩Where stories live. Discover now