Το τραπέζι που καθόμασταν έβλεπε στον πύργο του Άιφελ. Τόσο ρομάντικά... Ειρωνία έτσι; Ποτέ δεν πίστευα στον έρωτα όμως μέσα σε λίγες μέρες παγιδεύτηκα στη αγάπη του. Η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν μικρή ονειρεύομουν τον πρίγκιπα πάνω στο άσπρο άλογο αλλά με τα χρόνια άρχησα να γελάω με το πόσο αφελής ήμουν. Και τώρα βρίσκομαι εδώ τρώγωντας πρωινό με θέα τον πύργο του Άιφελ, κοιτάζοντας στα μάτια τον άνθρωπο που είμαι ερωτευμένη. Τον πρίγκιπά μου. Μπορεί να μην πολυμοιάζει με πρίγκιπα. Να φέρεται σαν παιδί και πάντα να κάνει τα μάγουλά μου να κοκκινίζουν αλλά εγώ τον βλέπω τέλειο.
Τα μάτια του σε ταξιδεύουν και όταν χαμογελάει σε κάνει να χάνεσε. Ο τρόπος που που κοιτάει τους άλλους, κυρίως εμένα, γεμάτος στοργή. Οι λέξεις που χρησιμοποιεί για να περιγράψει τις φαν του, τις πριγκίπισσές του, μαγικές. Τα χέρια του που με απαλές κινίσης ποιάνουν τα δικά μου, τόσο όμορφα... Η αγκαλιές του αυθόρμητες, προστατευτικές...
Και τώρα ενώ τον κοιτάζω μπορώ να το πω με σιγουριά, χωρίς να ντρέπομαι. Είμαι ερωτευμένη μαζί του. Με όλα τα μικρά πράγματα που τον χαρακτηρίζουν.
"Πόρνη! Ηλίθια! Θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια. Πως τόλμησες να του το κάνεις αυτό; Πως μπόρεσες; Μόλις τελειώσω μαζί σου θα μετανιώσεις την ώρα και τη στιγμή που γεννήθηκες" ακούστηκε μια κοπέλα να φονάζει. Κάποιοι σωματοφύλακες την συγκρατούσαν. Ο Niall κοιτούσε απορρημένος, μία εκείνη, μία εμένα. Κρατούσε ένα περιοδικό. Είναι πρωτοσέλιδο.
Ο Νι σηκώθηκε απότομα και κατευθήνθηκε προς το μέρος της.
"Πως μπορείς και της μιλάς έτσι; Θα έπρεπε να ντρέπεσε" της είπε θυμωμένα
"Εγώ να ντρέπομαι ή αυτή; Μα καλά πως μπορείς και την υπερασπίζεσαι μετά από αυτό που έκανε;"
"Τι εννοείς;" την ρώτησε μπερδεμένος. Εγώ στεκόμουν λίγο ποιο πίσω αναλύοντας κάθε κίνιση. Φοβάμαι
Του έδωσε το περιοδικό. Τον κοιτούσε λίγη ώρα και ύστερα γύρισε σε εμένα. Με κοίταξε στα μάτια. Το χρώμα τον ματιών του είχε μετετραπεί από αυτό το απαλό γαλάζιο σε βαθύ μπλε.
"Δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί σου" είπε και έτρεξε μακριά. Οι σωματοφύλακες άφησαν την κοπέλα. Με κοίταξε και μου είπε με μίσος "Εύχομαι να πεθάνεις στη κόλαση πόρνη" και έφυγε
Είχα μείνει μόνη κοιτώντας το κενό. Τα όνειρά μου έγιναν πραγματικότητα. Δυστυχώς όνειρα είναι και οι εφιάλτες.
Helloo guys!
Έχω να βάλω κεφάλαιο περίπου...εμ...17 μέρες... κάπου εκεί δεν είμαι σίγουρη... Σόρριιιιιιιιιι....
Λοιπόν.... Πως σας φάνηκε. Το ξέρω κατέντησα βαρετή αλλά θέλω πραγματικά να μάθω τη γνώμη σας... Μπορείτε εκτός από τα σχόλια να μου κάνεται και άλλη μία χάρη? Θέλω να σας ζητήσω αν μπορείτε να ρίξεται μια ματιά και στη άλλη ιστορία μου. Λέγεται 'Don't forget I loved you'.
love you!
YOU ARE READING
Famous
FanfictionΗ Denise Hone είναι μια καινούργια τραγουδίστρια. Το management την αναγκάζει να μπει σε μια ψεύτικη σχέση με τον γνωστό τραγουδιστή των One Direction, Niall Horan. Στην αρχή θα μείνουν φίλοι αλλά κάτι θα αλλάξει όμως...τι γίνεται αν μία φαν δεν του...