“Ηλίθιο ξυπνητήρι!” φώναξα και σηκώθηκα από το κρεβάτι. Φόρεσα κάτι πρόχειρο και πήγα να πάρω ένα καφέ για να ανοίξει το μάτι μου.
Έφτασα στα starbucks. Αφού πήρα το καφέ μου άρχισα να κάνω βόλτες. Βαριέμαι πολύ τις μέρες που δεν έχω τίποτα να κάνω. Καθώς περπατούσα το μάτι μου έπεσε σε κάτι τύπους με κάτι φωτογραφικές. Λες να είναι κανένας διάσημος τριγύρω;
Μα τι λέω;
Αφού σήμερα το πρωί βγήκε η φωτογραφία μου με τον Niall. Επίσης είμαι τραγουδίστρια. Βέβαια στα πρώτα μου βήματα αλλά και πάλι είμαι κάπως διάσημη. Το κινητό μου χτύπησε. Είναι ο Logan…“Καλημέρα Logan”
“Καλημέρα Denis”
“Θες κάτι;”
“Ναι...η φωτογραφία σας υπάρχει σε όλα τα περιοδικά, ιστοσελίδες και είναι πρώτο θέμα σε όλες τις εκπομπές...”
“Πλάκα κάνεις! Πως και έτσι;”
“Όταν σου είπα πως είναι το μεγαλύτερο συγκρότημα που δημιουργήθηκε ποτέ δεν υπέρβαλλα Denis…”
“Και πάλι...δεν είναι οι Beatles(δεν τους ξέρω αλλά έχω ακούσει από τους γονείς μου πως ήτανε πολύ μεγάλο συγκρότημα. Προτιμώ τους One Direction… ).”
“Αυτοί είναι ένα απλό συγκροτηματάκι μπροστά τους”
“Το ξέρεις πως δεν μου αρέσουν οι υπερβολές. Ακόμα όμως δεν καταλαβαίνω...γιατί τόση βαβούρα;”
“Ο Niall καλή μου Denis, δεν κάνει εύκολα σχέσεις, περιμένει την «πριγκίπισσα» οπότε όλοι θα νομίζουν πως είσαι η τέλεια για αυτόν...”
“Από ότι κατάλαβα το σκεφτήκατε καλά όταν προσπαθούσατε να μου βρείτε αγόρι...”
“Όταν είναι για το χρήμα το μυαλό μας λειτουργεί”
“Καλά...Θα τα πούμε”
Του είπα και του έκλεισα το τηλέφωνο.
Δεν μ’ αρέσει όλο αυτό που γίνετε...Γενικά δεν είμαι τύπος που λέει ψέματα. Δυστυχώς ο κόσμος του θεάματος που επέλεξα να ανήκω είναι γεμάτος από αυτά...
“Γεια σου Denis…μπορώ να βγάλω μια φωτογραφία;” με ρώτησε μια κοπελίτσα που ήρθε κοντά μου. Απέκτησα κιόλας φαν κλαμπ;Πήγα σπίτι και άνοιξα τη τηλεόραση.
Πράγματι...όλοι για αυτό συζητάνε...δεν έχω συνηθίσει να με βλέπω στη τηλεόραση...
Την έκλεισα για να μην βλέπω τα μούτρα μου και πήγα στη κουζίνα να φτιάξω κάτι να φάω. Το τηλέφωνό μου χτύπησε.“Έλα μαμά...”
“Denis τι είναι αυτά που λένε στη τηλεόραση; Έχεις σχέση με τον Niall;” με ρώτησε αλλά πριν προλάβω να απαντήσω χτύπησε το σταθερό.
YOU ARE READING
Famous
FanfictionΗ Denise Hone είναι μια καινούργια τραγουδίστρια. Το management την αναγκάζει να μπει σε μια ψεύτικη σχέση με τον γνωστό τραγουδιστή των One Direction, Niall Horan. Στην αρχή θα μείνουν φίλοι αλλά κάτι θα αλλάξει όμως...τι γίνεται αν μία φαν δεν του...