κεφάλαιο 24

482 39 3
                                    

Το πρωί σηκώθηκα με δισκολία. Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος σηκώνεται από τις 4;;;
Και όχι...δεν είμαι φυσιολογική.
Έβαλα ένα τζιν και μία μαύρη μπλούζα που έγραφε με άσπρα γράμματα 'this is the begining of anything you want' και τα άσπρα all star μου. Ύστερα πήγα στο δωμάτιο του Niall. Δεν το πιστεύω! Ακόμα κοιμάτε!
"Σήκω Niall θα χάσουμε το αεροπλάνο!" του φώναξα και αμέσως πετάχτηκε από το κρεβάτι.

"Γιατί δεν μου είπες τίποτα;" είπε ενώ ετοιμαζόταν γρήγορα

"Πίστευα πως είχες ξυπνήσει!"

"Ξύπνησα αλλά μετά ξανακοιμήθηκα!" μου είπε και βγήκα έξω

Μετέφερα τις βαλίτσες κάτω και περίμενα για τον Niall

"Έφαγες τίποτα;"

"Δεν προλαβαίνουμε!"

"Αν πρόκειτε για την υγεία σου τότε έχουμε αρκετό χρόνο!"

"Άσε εμένα να ανοισηχώ για την υγεία μου!"

"Δεν θα σε αφήσω να πέσεις πάλι κάτω!" μου είπε και πήγα στη κουζίνα αρπάζοντας μια μπανάνα από το πάγκο.

"Ορίστε! Πάμε τώρα;" είπα και πήρε τις βαλίτσες ενώ μπήκαμε στο αμάξι. Σε μισή ώρα φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Μόλις περάσαμε από τον έλεγχο επιβιβαστίκαμε.
Πρώτη θέση...Μέχρι τώρα η πρώτη μου εμπειρία με το αεροπλάνο είναι αρκετά καλή μπορώ να πω...

"Θα σας παρακαλέσουμε πολύ να φορέσεται τις ζώνες σας. Σε ένα λεπτό επιβιβαζόμαστε" είπε μια αεροσυνοδός.
Ύστερα από λίγο το αεροπλάνο άρχισε να κουνιέται.... ΠΟΛΥ!
Εποιασα γρήγορα το χέρι του Niall και εκείνος με κοίταξε

"Niall θα παιθάνουμε! Είμαι πολύ νέα για να πεθάνω! Θα πέσει το αεροπλάνο! Το νιώθω! Να..βλέπω το φως! Δεφτε τελευταίον ασπασμόν!" του είπα πανικόβλητη ενώ του είχα σταματήσει τη κυκλοφορία του αίματος...

"Denis ηρέμισε! Μερικές αναταράξεις είναι... Ηρέμισε! Δεν θα παιθάνεις!"

"Ναι καλά! Το λες μόνο και μόνο για να μην φοβάμαι!"

"Τελικά έχεις δίκιο κάποιος θα πεθάνει!" τον κοίταξα

"ΠΟΙΟΣ;" ρώτησα τρομαγμένα

"Εγώ αν δεν μου αφήσεις το χέρι!" μου είπε και γέλασε.

Αφού οι αναταράξεις τελείωσαν έβαλα τα ακουστικά στα αφτιά μου και επιτέλους κατάφερα να ηρεμίσω. Ούτε που κατάλαβα πως πέρασαν οι ώρες...
Κατεβήκαμε από το αεροπλάνο και ένα αυτοκίνητο μας πήγε στο ξενοδοχείο της Disneyland! Μπορώ να πω πως είναι πιο τέλειο από ότι νόμιζα! Νιώθω λες και έχω μπει σε μια ταινία της Disney!

"Το βράδυ σου έχω μια έκλπηξη!" μου είπε χαρούμενα στο αφτί ο ξανθος Ιρλανδός δίπλα μου. Τον κοίταξα περίεργα και μπήκαμε στο ασανσέρ για να αναίβουμε

FamousWhere stories live. Discover now