☘︎16. bölüm☘︎

65 50 1
                                    

Her kese merhaba!

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.🍀💙

☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎☘︎

Akın Arslan...

"Komiserim vallaha biz bi şey yapmadık niye inanmıyosunuz bize?"

"Yahu madem bi şey yapmadınız niye karakola düştünüz lan?"

"Valla bir bilsek komiserim."

"Ya sabir ya selamet!"

"Komiserim şimdi şöyle oldu..."dedi yanımızdaki henüz ismini dahi bilmediğimiz çocuk.

1 saat önce...

Aybarsa çarpan çocuğum kalkmasına yardım etdim.
"İyi misin kardeş?"diye sorduğumda çocuk panikle üçümüze baktı.

"Bana yardım etmeniz lazım!"dediğinde çocuk anlamayarak bir birimize bakıyoduk.
"Ya bakışma rutinizi sonra tamamlarsınız şimdi koşmamız gerek!"dedi ve koşmaya başladı. Hiç bir şey anlamasakda onun ardından koşmaya başladık.

"Kanka biz niye koşuyoruz?"diye sordu Aybars.

"Ne bileyim ben lan!"

"Allahım ya bi günümüzde sorunsuz geçsin!"dedi Zeynep.
10-15dakika koşuşturmadan sora dördümüzde çıkmaz bi sokağa girdik. Nefes nefes duvara yaslanıp sakinleşmeye çalıştım. Daha sora yüzümü bize koşmamızı söyleyen çocuğa çevirdim.

"Lan biz az önce neden koştuk?"

"Ya şimdi ben sınıf arkadaşlarım olan ihanetkarlarla birlikte yolda yürüyoduk. Sora çok güzel bi elma ağacı gördük. Dedim gidip yiyelim kim ne der ki? Sora ben bizimkileri ayartdım sora ağaca çıktık. Lan meğerse ağacın sahibi varmış! Herif hırsızlar diye bağırıp üstümüze saldırınca 'arkadaş' sandığım salaklar beni ağacın başında bırakıp kaçtılar. Ağacın sahibide yanına 4 5tane eli sopalı adam alıp peşime düştü. Onlardan koşarken siz çıktınız karışıma. Sizide yanımdaki sınıf arkadaşlarım sanarlar diye peşimden sürükledim. Kusura bakmayın. Elma yiyecekken ayvağı yedim.
Ama görseniz elmalarda nasıl güzeldi. Yazık oldu!"

"Tek derdin cidden bu mu?!"dedi Zeynep.

"Allahım ya! Benim karşılaştığım insanların hiç biri mi normal olmaz!"diye isyan etdim.

"Kanka ayıp ediyosun ben anormal miyim?"dedi Aybars.

"Kanka sence sen normal misin?"

"Değil miyim?"

"Değilsin."

"Bencede."

Aybarsa gözlerimi devirirken tehlikenin savuştuğunu düşünüp sokaktan çıkmaya yeltendik.

Çıkmaz olaydık...

Çıkmamızla adamların bizi yakalayıp karakola götürmesi bir olmuştu.

Zaten bi hırsız damgası yemediğim kalmıştı oda oldu.

Şimdiki zaman...

"Böyle işte."diyerek sonlandırdı çoçuk konuşmasını. Daha sora şunları ekledi. "Komiser bey valla elmalardan bi tane bile yemedim. Hırsızlık falan yok ortada."

"Ben bilmem adamlar şikayetçi olmuş onlar şikayetlerini geri çekmeden ben sizi salamam."

"Ama benim çok uykum var."dedi Aybars esneyerek.

"E yok artık!"dedim sinirle.

"Dedemi arasan o gelip adamları ikna ede bilir."dedi Zeynep.

"Ara bakalım."

☘︎Çılgın Ailem☘︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin