18. fejezet

98 5 0
                                    

~ Karina szemszöge ~

Amint megláttam, hogy anya és Itachi felénk tartanak, felpattantam, és feléjük kezdtem szaladni. Amint elértem őket, unokabátyám nyakába ugrottam, ezzel felborítva őt. Nevetve átölelt, és megpuszilta a halántékom.

- Uram atyám, kész nő lettél! - tolt el magától, majd végignézett rajtam

- Hát... - kuncogtam, majd felálltam, és Itachi-t is felsegítettem a földről - Amúgy most akkor mivan azzal az ember-cápával?

- Elvileg egy hét, és itt lesz. - ölelt át anya is

- És apa?

- Apád és Kenny már otthon vannak, és próbálnak vacsorát főzni. - nevetett Itachi

- Akkor siessünk haza, a végén még felgyújtják a házat!

Elköszöntem Naruto-tól, és hazamentem anyuval. Itachi is hazament, hogy megsüsse a tojást. Szerintem Sasuke lassan tojásmérgezést kap, ugyanis vacsorára mindig azt esznek, elmondása szerint.

Hazaérve egyből ráugrottam a bátyám hátára, a nyakába kapaszkodva. Apa a szemembe nézett, amiből tudtam, észrevette, hogy az este nem itthon aludtam.

- Hol jártál az éjszaka, Báránykám? - kérdezte felvont szemöldökkel

- Egy barátomnál.

- Melyiknél?

- Az nem elég, hogy egy barátomnál?

- Fiú vagy lány?

- Nem illik kérdéssel a kérdésre válaszolni!

- Te is azt tetted.

- Ahj, máár... - rejtettem a fejem a bátyám hajába - Fiú...

- Ohh, Shikamaru-val töltötted az éjszakád? - mosolyodott el Kenny perverzül - Csakhogy tudd, nem akarok még tizennyolc évesen nagybácsi lenni.

Megfojtom!! Esküszöm, megfojtom ezt az idiótát!!

- De utállak, Hatake Kenny! - húztam meg a haját, ami már nem kis tüsihaj, hanem olyan, mint apáé

- Áúú!!

Anya csak nevetett rajtunk, majd apához sétált, és átölelte a karját.

- Felnőtt a lányod. - nézett engem, miközben én igyekeztem "megölni" a bátyám

- Ne is emlékeztess rá. - sóhajtott apa

- Ezzel a palacsintával foglak megfojtani! - vettem a kezembe egy palacsintát, majd összehajtottam háromszögbe, és a szájába nyomtam

~ Hilary szemszöge ~

Miközben a gyerekek ölték egymást, addig én befejeztem a vacsorát.

Mikor már mosogattam, megéreztem, ahogy Kakashi simogatja a derekam. Ezzel persze semmi bajom, örülök, hogy a törődik velem, viszont ott leblokkoltam amikor "merő véletlenségből" lejjebb csúszott a keze. A szemem sarkából rápillantottam, és mivel nem volt rajta a maszkja, így pontosan láttam, hogy jól szórakozik rajtam.

- Jól szórakozol? - kérdeztem gúnyosan, majd lefröcsköltem

- Látnod kéne az arcodat, én kis Piroskám. - nevetett

- Születésem óta fekete hajam van, nem vörös. - öltöttem ki a nyelvem felé, majd a gyerekekre néztem - Karina, ne törd ki a bátyád nyakát!

- Nem is! - engedte el, majd mellé állt, mint aki nem csinált semmit

Az Árnyék HasználóDonde viven las historias. Descúbrelo ahora