Пролог

96 5 0
                                    

Коли вони випустилися з Гіллерска Сімон послідував за своїм серцем і став відомим співаком. Коли йому виповнилося 20 років Вільгельм освідчився. У них було пишне весілля.

Августа посадили у в'язницю і всі дізналися,що то він зняв відео. Сара переїхала в інше місто. Вони з Сімоном деякий час не спілкувалися. Та все ж таки Вілл вмовив Сімме з нею поговорити. Він сказав: "Як можна довго ображатися на людину з якою провів все своє життя. Я б зараз все віддав,щоб поговорити з Еріком. Життя не передбачуване." Сімон погодився з Сарою говорити, як виявилось він дуже сумував за сестрою,тому швидко пробачив.
І ось Еріксон збирається у тур до Англії.

***

Так,як Нік на рік старший за Чарлі він вже встиг закінчити коледж. Спрінг був на останньому курсі музичного коледжу. Що було очевидно, зважаючи на те,як сильно він любить грати на барабанах. Свого часу музика йому дуже допомогла. Нельсон же продовжував показувати гарні результати у сфері спорту, а саме у регбі. Все йшло до того,що він збирався на чемпіонат Англії.

***

На кожному куточку містечка під назвою Кент висіли афіші.

                       Сімон Еріксон

Тур по Англії
13-25 травня

P.S.афіша на початку історії

Чар був його фанатом. Він обожнював його пісні. Чарлі,як і більшість шанувальників,які слідкують за життям молодого артиста, майже з його дебюту, знав про те,що він одружений на крон-принці Швеції. Він знав і про те відео,викладене близько шести років тому,хоча й не дивився його.

І,нарешті, Сімон Еріксон приїде з концертом до їхнього міста.

Музика зробила їх друзямиWhere stories live. Discover now