Розділ 1. Подарунок на день народження

53 3 0
                                    

Декілька днів тому,Спрінг святкував своє 21 день народження.  Він отримав подарунок від якого можна сказати опинився на сьомому небі від щастя. Його хлопець Нік Нельсон подарував йому два квитки на концерт.

***

-Ей,Чар, прокидайся- перебирав кучеряве  волосся того Нік-це твій день народження.

-Мммм,доброго ранку-з широкою посмішкою на обличчі Чарлі намагався відкрити очі.

-Цей, я довго думав,що ж тобі подарувати. Я знаю наскільки ти любиш пісні Еріксона.

Він виліз з обіймів і протягнув руку до тумбочки  біля їхнього ліжка. Хлопець дістав якихось два малих папірця.

-Що це?- поцікавився усміхнений Чарлі.

-З днем народження, Чар-сказав хлопець схожий на золотого ритривера і віддав йому подарунок.

-Нік....-поглянувши на свого коханого,а потім на квитки з відкритим ротом (від здивування) і промовив - Невже це квитки на концерт Сімона?

-Мг- Нельсон видав звук,який означав 《так》.

-О боже, Ніку, ти найкращий у світі хлопець. Ти це знаєш?- взявши свій подарунок, він накинувся на блондина і розціловував його.

-Хах, це ти найкращий у світі хлопець. І мені дуже пощастило зустріти тебе. Я, навіть, не уявляю, щоб без тебе робив.

-Ну, можливо б зустрів, якусь гарну дівчину і зустрічався б з нею.

-Так,але поки у мене є ти. І я ні на кого тебе не проміняв би.

-Навіть, на саму красиву дівчину у світі ?-буквально лежачи на Ніку підняв голову і спитав Чарлі.

-Навіть на саму красиву дівчину у світі.- підтвердив той і торкнувся губ іншого.

***

Музика зробила їх друзямиWhere stories live. Discover now