Сімон зайшов в інстаграм. Його телефон просто розривався від привітань. Він зайшов у вкладку "відмітки" і побачив серед тисячі постів відео кучерявого хлопця, який сидів за барабанами. Воно зацікавило юнака.
Сімме навідміну від Вілла, часто лайкав пости шанувальників, які його відмічають.
Хлопець натиснув на те відео. Кучерявий, як він, юнак грав на барабанах одну з його пісень, під назвою "Yo Dije UFF"
-Ей,Вілле, поглянь. Якійсь Хлопець з ніком cfspring заграв на барабанах мою пісню -повернув він телефон так,щоб той міг побачити.
-Мг, а в нього не погано виходить -зауважив Вілл- постав лайк.
-Ще комент напишу-додав співак.
"Класно вийшло. Одного дня треба зустрітися і написати спільну пісню"
Звісно ж він написав це англійською, бо мало хто з його фанатів знає шведську.
***Чарлі ліниво розплющив очі, Нік ще спав. Остаточно прокинувшись він потягнувся за своїм телефоном. Хлопець хотів перевірити наявність повідомлень.
Декілька непрочитаних від Тао і Дарсі в діректі. Чар перевіряв нові вподобайки і коменти, які ставили його знайомі під постами. Та один коментарій привернув його увагу більше за інші. Він був під його новим reel (відео в інсті) , яке кучерявий хлопець запостив 2 дні тому. Нікнейм відправника був simoneriksson✔️.
Очі Чарлі округлилися до неможливих розмірів. Хлопець підірвався з ліжка і почав пригати по кімнаті.
-Чар,ти в порядку?-запитав Нельсон ледве відкривши очі.
-Нік,Ніку прокидайся-кричав той.
-Що таке? Чому ти так радієш?-нерозуміння такої поведінки свого хлопця спитав він.
-Пам'ятаєш те відео. Відео,яке ти зняв коли я грав на барабанах пісню Сімона?-сказав,застрибнувши на ліжко.
-Ну так,ти його ще в інстаграм виклав.- протираючи очі від сну, відповів блондин.
-Еріксон лайкнув його!!-заволав на всю оселю Спрінг.
-Ого,ти ж не жартуєш,правда?
-Я б не жартував про таке, він ще й комент залишив.
-Чого чекаєш?-посміхнувся хлопцеві,- Читай скоріше.
-Він написав..
-Не тягни, мені ж теж цікаво
-Він написав "Класно вийшло. Одного дня треба зустрітися і написати спільну пісню" аааааа- прочитав і закричав ще сильніше темноволосий.
Нік виліз із під ковдри і підібрався ближче до кучерявого. Регбіст обійняв його і залишив ніжний поцілунок на щоці.
-Чар,бачиш,а ти соромився і не хотів викладати.
-Аоаоаоао- глянувши на екран телефона знову заволав.
-Що? Що знову? - з цікавістю поглянув він на телефон в руках Спрінга.
-Він виклав його собі в сторіс.
-Хах, це неймовірно. Тепер це побачить багато людей.
-Неймовірно? Та я готовий зараз померти від щастя.
***
Поступово відео Чарлі набирало перегляди. А наступного дня взагалі досягло майже двох мільйонів переглядів. Нік надзвичайно пишався ним. Його хлопець талановитий музикант, відео, якого сподобалося улюбленому співаку того.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Музика зробила їх друзями
FanfictionСімон стає відомим співаком і одружується з Вілле. Чарлі Спрінг його палкий шанувальник. На його день народження Нік дарує йому два квитки на концерт того,який приїде в тур по Англії в їхнє місто. Та хлопцям пощастить більше ніж іншим фанатам Еріксо...