Розділ 3. Пісня та річниця

43 2 0
                                    

Вільгельм з Сімоном сиділи на великому дивані обираючи що ж їм подивитись.

-Гаррі Поттер?-запитав Вілл.

-Нііі,занадто банально.- набираючи спагетті на виделку відповів Сімме.

-Персі Джексон?

-Вілле,ти ж розумієш,що вони схожі. Нііі. Давай щось романтичне. Титанік наприклад.

-Титанік? Серйозно?

-Мг

-Я не хочу плакати.

-Ну тоді може... Мультфільм якійсь?

-Добре,що пропонуєш?

-"Співай" наприклад

-Точно. Тоді зупинимося на "Співай".- погодився принц-а коли я почую твій спів?

-Скоро,Вілле,скоро.

Вільгельм протягом всього мультфільму задавав одне й те ж саме питання "Ну коли?", на що отримував відповідь "Трохи пізніше".

***

Сімон працював над цією піснею останній місяць. Зазвичай Вілле допомагав йому з цим. Він завжди першим читав і слухав нові рядки пісень. Інколи ,навіть, сам пропонував щось.

Але цього разу, Сімме закривався в своєму кабінеті і ховав нотатки. Вільгельм не розумів такої поведінки хлопця.

Та справа була в тому що пісня,яку він писав була присвячена їхній першій річниці. Про яку принц очевидно забув.

Вілле любив слухати,як його кучерявий брюнет співає. Саме його спів, змусив Вілла подивитися на цього красеня.

Їхня річниця була завтра. Тому Сімме намагався кожен раз змінювати тему розмови,коли вона знову заходила про пісню. Він хотів заспівати її йому завтра з самого ранку.

***

Вони по черзі прийняли душ. І полягали в ліжко. Вілле розповідав про те,що вони обов'язково мають зробити будучи в Англії,поки Сімон лежав у нього на грудях і обіймав того.

-Чому ти обрав саме Англію для концерту,а не Францію чи там, не знаю, Фінляндію наприклад,яка до речі,ближче?- поцікавився блондин.

-Я зробив пост в інсті, де запитав куди б краще мені поїхати з своїм концертом. Як виявилось більшість моїх шанувальників звідти. Тому я обрав Англію. -пояснив тому кучерявий.

Музика зробила їх друзямиWhere stories live. Discover now