Розділ 6. Неочікувана зустріч

51 5 2
                                    

*Дім Ніка і Чарлі*

-Нік, підкинеш мене до коледжу, бо я трохи запізнюся.

-Без питань, мені всеодно по дорозі. Я хотів зводити Генрі (їхній собака, мопс) до ветеринару на огляд.-погодився той,- О котрій починається твій виступ, я прийду тебе підтримати?

-Ну взагалі о 13, але я виступатиму о 13:35.

-Може сходимо кудись після твого іспиту, відсвяткуємо твоє звільнення від навчання?

-Я не проти, та спочатку мені потрібно пройти той іспит, а зараз нам треба поспішати інакше я отримаю догану!!

Чарлі схопив свій рюкзак і поглянув на золотоволосого, який одягав на Генрі повідок.

-Готові? Ну тоді ходімо!

-Гайда, Генрі. Сьогодні твій щорічний огляд.-промовив Нік до тварини.

Вони сіли в машину. Кучерявий юнак взяв песика на руки і вони рушили. Сьогодні у Чарлі був відкритий урок, на якому він мав грати на барабанах перед купою людей. Він звісно вже грав в шкільному оркестрі до цього,але тоді не вирішувалася його доля, як зараз. Тому він був дуже схвильований. Це його останній рік в коледжі і цей виступ багато для нього значить. Нік помітив, що той трохи нервує і спробував його заспокоїти. Поклав одну руку йому на коліно і сказав:

-Гей,Чар, все буде гаразд. -на це Чарлі нахилився і поцілував його в щоку.

Через хвилин 20 вони під'їхали до музичного коледжу Чарлі. У нього залишалося буквально 10 хвилин до початку лекцій. 

-Бувай, хорошого дня. Я напишу, як буду їхати до тебе.

-Домовилися. До зустрічі. - вони поділилися прощальним поцілунком і він пішов.

-Ну, що Генрі тепер їдемо до твого улюбленого ветеринару містера Хокінса.

*Тим часом у Вілла з Сімоном *

Наступний день після того, як вони прилетіли до Англії.

-Які плани на сьогодні? - запитав Вілле.

-Не знаю.

-Я дивився куди можна піти прогулятися в Англії і знайшов гарний пляж неподалік Лондона. Як щодо з'їздити туди?

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jul 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Музика зробила їх друзямиWhere stories live. Discover now