Збори були довгі,якщо це те слово,яким можна описати наскільки довго Вілле збирався. Він буквально складав все,що попадалося йому під руку зі словами "Ніколи не знаєш, коли тобі це стане у нагоді".
***
-Сімме, а де наш палароїд?-кричав той із їхньої спальні.
-Господи, а він тобі навіщо? Що ти з ним зібрався робити? -обізвався юнак.
-Фотки для нашого сімейного альбому робити буду.
- Перевір там у нижній шухляді.
-Ооо, знайшов.
***
-Ти готовий чи ні?-запитав Сімон,Вілла.
-Майже...
-Коханий поквапся. Я звісно розумію, що у нас приватний літак,але не можна змушувати людей на нас чекати.
-Вже йду.-крикнув той з другого поверху.
-Нарешті, бог почув мої молитви- начебто, справді дякуючи богу він відкинувв голову назад- гаразд, а тепер пішли.
Вони посідали до чорної машини, в якій на них чекала Молін.
-Привіт,Молін.-привіталися вони з нею.
-Добрий день, хлопці. -усміхнулась їм жіночка.
Дорога до аеропорту зайняла близько 40 хвилин. Весь час закохані переглядалися, обіймалися і звісно ж цілувалися, іншими слова робили те,що й завжди. Під'їхавши до місця призначення вони вийшли, сіли в літак і взлетіли. В салоні літака було декілька сидінь. Вілле тільки-но вони піднялися в повітря, заснув, схилившись на Сімона. Той лише милувався ним, зробив декілька смішних фото з сонним принцом,які пізніше збирався виставити в сторіс. Політ зайняв майже три години.
-Ей,сонечко, прокидайся ми прилетіли. Ми в Лондоні. -погладив по обличчю Вільгельма той.
-Ммм,ще п'ять хвилин.
-Прокидайся. Нас чекають. -попросив кучерявий юнак.
На виході з літака на них чекали журналісти з камерами. Вони швиденько сіли в машину і попрямували до готелю, в якому мали зупинитися. Їхати довелося не довго, лише 15 хвилин. Тож вже уже скоро вони були на місці.
-Ось ми й приїхали.-поглянув на назву готелю Сімон, усмішка не спадала з його обличчя всю дорогу туди.
-Пішли швидше заберемо ключи від номеру.-поспішив принц, але його чоловік схопив того за руку.
-Ей, легше. Нам немає куди поспішати. До першого концерту ще декілька днів. Тому пригальмуй.
——————————————
Привіт!
Вибачте, що так довго не було оновлення і за те, що цей розділ такий короткий. Але я обіцяю наступні будуть довші. 😉
ВИ ЧИТАЄТЕ
Музика зробила їх друзями
FanfictionСімон стає відомим співаком і одружується з Вілле. Чарлі Спрінг його палкий шанувальник. На його день народження Нік дарує йому два квитки на концерт того,який приїде в тур по Англії в їхнє місто. Та хлопцям пощастить більше ніж іншим фанатам Еріксо...