"Ολα τα κυτταρα προερχονται απο κυτταρα"
Σημερα ηταν η μερα οπου θα συναντουσε επιτελους τον Λουκ μετα απο μια εβδομαδα . Θα εβγαινε απο το δωματιο του πονου και της αναμνησης .
8:30 π.μ.
Οι ακτινες του ηλιου επεσαν στα ματια της Μαριας . Αμεσως οι βλεφαριδες πεταρισαν δινοντας της την δυναμη οση δηλαδη θα μπορουσε να εχει για να σγηκωθει. Την σειρα του ακολουθησε ενα αναπαντεχο χασμουριτο. Τα ποδια της ακουμπισαν το ψυχρο πατωμα εκπεμποντας της μια δυνατη ανατριχιλα. Το σωμα της προσπαθησε να σηκωθει αλλα μια ζαλαδα την εφερε στην αρχικη της θεση. Μετα απο πολλες προσπαθιες η Μαρια μπορεσε να κανει την συνηθης ρουτινα της . Τα ποδια της την ωθησαν μεχρι την κουζινα οπου ενα ομορφο χαμογελο την καλημερισε .
-Καλημερα Μαρια.
Η μητερα της ειχε περασει το σοκ του χαμου του πατερα της .
-Καλημερα μαμα .
Ενα ψευτικο χαμογελο εμφανιστηκε στα χειλη της Μαριας μετα απο μια εβδομαδα το πρωτο της χαμογελο μετα απο αυτο κακο.
-Πως εισαι σημερα;
Η Μαρια κουνησε καταφατικα το κεφαλι της κανοντας της νοημα οτι ολα πανε ρολοϊ.
-Ναι το βλεπω...
Εδειξε με το δαχτυλο της την Μαρια .
-Γιατι τι εχω;
-Απο που να αρχισω απο τους μαυρους κυκλους ,τα ατιμελητα μαλλια,η ακτινογραφια στο σωμα σου ή....
-Ενταξει μαμα καταλαβα τι εννοεις.
-Μαρια θελω να μιλησουμε ;
Το βλεμα της Μαριας σοβαρεψε . Ακουμπισε το χερι της στον παγκο της κουζινας .
-Ακουω...
Η μητερα της την ακουμπισε στον ωμο.
-Μαρια ευχαριστω ξερεις ποσο αγαπουσα τον πατερα σου και μου συμπαρασταθηκες αρκετα τωρα ειναι η ωρα να τα.καταφερω μονη μου. (Εκανε μια.παυση) πρεπει να πας πισω ....στον Λουκ .
Η Μαρια αμεσως χαμογελασε ποιο πλατια.Η μητερα της συνεχισε.
-Με εχει πριξει αυτο το αγορι καθε τρεις και λιγο τηλεφωνο . Δεν μπορω αλλο θελω ησυχια και ηρεμια και αυτο δεν με βοηθαει καθολου...χαχαχαχαχα αλλα σε νοιαζεται και καταλαβενει μην τον πληγωσεις .
-Το ξερω. Δεν προκειται.
Αμεσως και οι δυο αρχισανε να γελανε για αυτα που λεγανε για τον Λουκ. Το τηλεφωνο χτηπισε .
-Οχι παλι .
-Ξερω ο Λουκ.
Εφτασε μεχρι το τραπεζι και αμεσως απαντησε.
-Ναι;
-Καλημερα Λουκ
-Καλημερα Μαρια.
-Τελικα τι αποφασισες;
-Θα ερθεις το απογευμα να με παρεις ...
-Οτι θες μικρη μου...
Μετα απο μιση ωρα εκλεισαν το τηλεφωνο .
6:45μ.μ.
Ο Λουκ χτυπαει την πορτα. Η Μαρια ανοιγη την πορτα αμεσως τον βλεπει να στεκεται εκει διπλα στο κουδουνι. Με τον εναν ομω να ακουμπαει τον τοιχο . Αμεσως ενα φιλι στο μαγουλο τον ξυπναει απο την επιρροη του κινητο που βρισκοταν στα χερια του. Ενα χαμογελο εμφανιζεται στα χειλια του και αμεσως το κινητο βρισκεται στην τσεπη του στενου του τζιν.
-Μωρο μου εισαι ετοιμη;
Αμεσως η Μαρια γνεφει καταφατικα . Ο Λουκ περνει την μικρη βαλιτσα και με ενα μεγαλητερο χαμογελαει αποχαιρετα την μητερα της Μαριας . Η Μαρια εχει αποχαιρετιστει με την μητερα της . Η πορτα κλεινη . Ο Λουκ οδηγαει προσεχτηκα ριχνοντας κλεφτες ματοες στην Μαρια σε αντιθεση η Μαρια εχει προσηλωθει στην ομορφη διαδρομη. Ενα πνιχτο γελακι φευγει απο τον Λουκ. Η Μαρια αμεσως στρεφει το βλεμα της στον Λουκ.
-Γιατι γελας ;
-Μωρο μου εεεε...πως εισαι ετσι;
-Τι εννοεις;
-Να τα ρουχα σου επιπλεουν πλεον και η μαμα σου μου ειπε.δεν ετρωγες τιποτα ολη την εβδομαδα.
Τα ματια του Λουκ γεμισαν με απογοητευση. Η Μαρια δεν ηξερε τι να πει. Ανοιξε το στωμα της να πει κατι αλλα δεν προλαβε.Ο Λουκ σταματησε το αυτοκινητο σε μια ταβερνα . Διπλα στην παραλια .
-Οποτε ηρθε η στιγμη να φας.
22:30 μ.μ.
Η πορτα του σπιτιου τους ανοιξε . Ο Λουκ πεταξε την βαλιτσα στην ακρη και αμεσως επιασε την Μαρια απο την μεση . Τοσες μερες δεν την ειχε ακουμπισει δεν την ειχε νιωσει και του ελειπε. Τα χειλια τους ενωθηκαν αποτομα . Επεσαν και οι δυο στον καναπε αγγαλια χωρις να σταματησουν αυτο το ερωτικο φιλι. Ενας ακουστηκε απο το παντελονι του Λουκ και αμεσως πεταχτηκε. Τα δαχτυλα του ακουμπισαν την δονουμενη συσκευη . Αμεσως κατευθηνθηκε στο αριστερο αυτι του. Μια αντρικη φωνη ακουστηκε απο την αλλη .Σηκωθηκε γρηγορα απο τον καναπε.
-Ναι;
(...)
-Ποτε;
(...)
-Ναι ναι σιγουρα.
(...)
-Ελα απο δω θα σου στειλω την διευθηνση..
(...)
-Ενταξει τα λεμε...
Εκατσε παλι διπλα στην Μαρια η οποια ειχε παγωσει στην θεση της. Δεν ηξερε ποιος ηταν; οΛουκ της εδωσε ενα πεταχτο φιλι και της χαμογελασε.
-Θα εχουμε επισκεψεις...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αραγε ποιος/α θα ειναι ο επισκεπτης ;
Σημερα μεγαλο YEAAAAA . Πιστευω να σας αρεσει . Απο δω και περα αρχιζει το ζουμι της υποθεσης... ^-^ ^_^
SEE YAAAAAAA. 5Sos.
Comment &Like plzzz.