Συνέχεια....
Της απαντησε ο Λουκ και την ωρα που εφτιαχνε η Μαρια την μικρη τους τραπεζαρια ειδε δυο σκιες να ερχονται προς το μερος της . Χωρις να μιλησουν τα αγορια καθησαν στην τραπεζαρια . Η Μαρια κρατοντας δυο πιατα με γεματο λοφο φαγητο κατευθηνθηκε στην τραπεζαρια . Το βλεμα της δεν εφευγε απο το πατωμα για να μην αντικρηση παλι αυτην την κωλαση . Το βλεμα του Μαικλ ηταν και αυτο καρφωμενο στο τραπεζι . Εαν την εβλεπε παλι θα παρελυε . Οση ωρα ετρωγαν δεν μιλαγε κανεις μεχρι που το κιν του Michael ξανα χτύπησε . Τα βλεματα και των δυο καρφωθηκε πανω του . Ο Michael σηκωθηκε γρηγορα και ψυθηρισε ενα απλο "Συγνωμη '' και στην συνεχεια εφυγε προς το μικρο μπαλκονι .Την μικρη σιωπη αναμεσα στον Λουκ και την Μαρια την εσπασε η Μαρια
- Λουκ...
-Ναι μωρο μου ...
-Νομιζω ειναι καλητερο να μεινω στης μαμας μου για καμια εβδομαδα ...
-Γιατι; ειπε ο Λουκ και την κοιταξε με απορεια
-Για να μπορεσεις να περασεις χρονο με τον φιλο σου χωρις να σας ενοχλω ...ειπε και του εριξε μια τρυφερη ματια
-Μωρο μου το ξερεις οτι δεν μας ενοχλεις ... της ειπε και αφησε το πιρουνι στο πιατο του
-Μααα... του ειπε και ο Λουκ εκανε λιγο πισω την καρεκλα του
-Μωρο μου ελα εδω ... μου ειπε ανοιξε τα χερια του
Αμεσως χωρις να χασω ευκαιρια σηκωθηκα και εκατσα στα ποδια του Λουκ . Ο Λουκ την πηρε αγκαλια και στην συνεχεια εγειρε να την φιλισει μα εκεινη την ωρα ακουστηκε ενας αποτομος βηχας και γυρισαν και δυο να κοιταξουν την μπαλκονοπορτα στην οποια ξεπροβαλε ο Μαικλ . Η Μαρια εδωσε ενα γαλλικο φιλι στον Λουκ και σηκωθηκε για να παει στην θεση της ξανα . Ο Μαικλ γουρλοσε τα ματια καθως η κινηση της Μαριας προς τον Λουκ τον εκανε ανεβει η θερμη του σωματος του . Αμεσως οταν καθησε στο τραπεζι ο Μαικλ επεσε μια αμηχανη ησυχια μονο τα πιρουνια και οι ανασες τους ακουγοντουσαν . Οταν πια ειχαν τελειωσει και οι τρεις τους τελειωσαν το φαγητο η Μαρια αρχισε να μαζευει τα απλειτα ενω ο Λουκ με τον Μαικλ καθησαν στον καναπε και αρχισαν να μιλανε για διαφορα θεματα .
5:30 μ.μ.
Τα δυο αγορια καθοντουσαν στον καναπε του σαλονιου . Την ωρα που η Μαρια εβαζε τα πιατα στην θεση τους η φωνη του Λουκ ακουστηκε απο το σαλονι.
-Μωρο μου ;
-Ναι ;
-Μωρο μου λεμε να δουμε καμια ταινια ; Τι λες;
-Ναι εγω δεν εχω προβλημα
-Ωραια αμα τελειωσες ελα να κατσεις .
-Ενταξει ερχομαι
καθως η Μαρια εβαλε και το τελευταιο πιατο στην θεση του κατευθηνθηκε προς το σαλονι οπου ειδε τον Μαικλ και τον Λουκ να γελανε ασταματητα μολις γυρισε το κεφαλι του ο Μαικλ και την ειδε το γελιο του κοπηκε και το χαμογελο του εφηγε απο το προσωπο του. Η Μαρια χωρις να δωσεισημασια πηγε και εκατσε διπλα κολλητα στον Λουκ οπου γυρησε και της εδωσε ενα πεταχτο φιλι . Τα ματια του Μαικλ πια ειαν παρει αλλη οπτικη γωνια ετσι ωστε να κοιτουν μονααχα την τηλεωραση οπου ηταν κρεμασμενη στον τοιχο και ειχε αθλητικα στην οθωνη της . Χωρις να χασουν καιρο ο Λουκ πατησε το play και η επεσαν οι υποτιτλοι .
8:05 μ.μ.
Η ταινια τωρα πια εδειχνε τελος της . Κατα την διαρκεια ο μονος οπυ προσεχε ηταν ο Λουκ ο οποιος ειχε κατσει με τοσο μανια ετσι ωστε να μην προσεχει τα βλεματα καρφια και παθους οπου εδειναν κατα την διαρκεια της ταινιας ο Μαικλ και η Μαρια . Τωρα πια αρχισε να πεφτει ο ηλιος ετσι ωστε οι τρεις τους να εχουν κατσει στο μπαλκονι οπου τωρα πια εβλεπαν το ηλιοβασιλεμα με τα υπεροχα χρωματα οπυ στολιζαν ολο τον ουρανο . Οι συζητησεις και τα γελοια επεφταν συνεχεια απο τα δυο αγορια οπου παρασερναν και την Μαρια . Οσο πια η Μαρια τον κοιταζε να γελα και να μιλα τοσο οι παλμοι αυξανοντουσαν το ιδιο και για τον Μαικλ ο οποιος μεσα στα γελοια εβλεπε τις ομορφιες και την γοητεια της Μαριας .
12:55 μ.μ.
-Μωρο μου δεν πας για υπνο ; ρωταει ο Λουκ
-Ναι παω μεσα ... εδωσε πια ενα πεταχτο φιλι στον Λουκ και στη ν συνεχεια ετεινε να φυγει μονο που γυρησε
-Μαικλ σου εχω στρωσει στο διπλα δωματειο νομιζω πως θα βολευτεις ..-αριστω πολυ ...
-Ευχαριστω πολυ Μαρια ... της ειπε και το βλεμα του εστιασε ακριβς πανω στα ματια της .
-Τιποτα Καληνυχτα Μαικλ καληνυχτα Λουκ ειπε και αμεσως εφηγε στο δωματιο της
Μολις μπηκε στο δωματιο ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αυτα για σημερα ... ειναι λιγο βαρετο αλλα τεσπα ^_^
Νομιζω ερχοντε οι μεγαλες εξελιξεις και τα διαφορα θεματα που αντιμετοπισουν συντομα ...
Comment & Like
SEE YEAHH SOON :* ^-^