Μολις ανοιξε τα ματια της οι ακτινες του ηλιου εισεβαλαν μεσα απο την λεπτη κουρτινα η Μαρια αμεσως εκλεισε αυτοματα τα ματια της . Προσπαθησε να σηκωθει αλλα ενα βαρος ειχε στο στηθος της .Σηκωσε το κεφαλι της και ειδε το κεφαλι του Λουκ να ξεκουραζετε πανω της . Τα ματια του ηταν ερμητικα κλειστα και η αναπνοη του ρυθμικη με τους χτυπους της καρδιας του . Εβαλε το κεφαλι του απαλα στο μαξιλαρι αυτος γυρισε αμεσως και κουρνιαστηκε στο μικρο παπλωμα . Αμεσως ενα αχνο χαμογελο σκεπασε το προσωπο της .
Περπατησε ολο το διαδρομο φτανοντας στο τελος στην κουζινα επιασε ενα γρηορο κοτσο και αρχισε να ετοιμαζει το πρωινο . Κοιταξε την ωρα και ειχε παει ηδη 10:00 π.μ. ανοιξε τον διακοπτη του ραδιοφωνου και οι νοτες αρχισαν να χορευουν σε ολο τον χωρο μαζι τους και η Μαρια .
-Καλημερα ....η Μαρια αμεσως παγωσε αμεσως στη θεση της , το αιμα της σταματησε και ο χτυπος της καρδιας της επιταχυνε ολο και πιο πολυ . Γυρισε το κεφαλι της και ειδε τον Μαικλ με ενα χαμογελο στα χειλι να τριβει τα ματια του . Η ανασα της εγινε πιο βαρια μολις ειδε τον Μαιλ με μια φορμα ΜΟΝΟ .
-Καλημερα ...του ειπε ξεπνοα και ερηξε το βλεμα της κατω
-Ο Λουκ;... η Μαρια εκατσε στην καρεκλα και του εδειξε να κατσει
-Δεν εχει ξυπνισει ακομα ...του ειπε
-Α μαλιστα ... η ησυχια ηταν ανιποφορη
-Εχω φτιαξει πρωινο θες ?...
-Μονο καφε αμα γινεται ... η Μαρια γυρισε και επιασε την κανατα του εβαλε σε μια κουπα καφε ξκαι αμεσως γυρισε να του την δωση ενα χερι τυλιχτηκε γυρο απο την μεση της που την εκαναν να τρομαξει .Γυρισε και αντικρισε τα δυο μπλε ματια να την κοιτανε .
-Καλημερα μωρο μου ... ειπε ο Λουκ και εσκιψε να την φιλησει
-Καλημερα ... του ειπε και αυτη και ανταπεδωσε στο φιλι . Εδωσε την κουπα στον Μαικλ και εκατσε παλι στην θεση της .
-Μωρο μου εχω φτιαξει πρωινο ... του εδειξε τον παγκο ο Λουκ σηκωθηκε και επιασε το πιατο και αρχισε να τρωει
-Ευχαριστο μωρο μου ... της εδωσε ενα φιλι καιτην σηκωσε απο την θεση της και την εβαλε πανω στα ποδια του .
Ο Μαικλ απλα δεν του κοιταγε δεν μπορουσε δεν ηθελε ...απλα καθοταν και επινε τον καφε του με επικεντρο προσοχης του μονο το ασπρο τραπεζι και την κουπα του . Σηκωθηκε αποτομα σπρωχνοντας την καρεκλα καπια εκατοστα μακρια . Κανοντας την Μαρια να αναπιδησει και τν Λουκ να τον κοιταξει με απορια .
-Παιδια εγω θα παω σε κατι φιλους μου σημερα ... ειπε αποτομα
-Ενταξει ...ειπε ο Λουκ το βλεμα του επεσε στην Μαρια και της γαμογελασε αχνα
-Ξερεις εχω να τους δω καιρο και ... Γυρισε αμεσως στον Μαικλ ο Λουκ
-Ενταξει καταλαβα Μαικλ ... του ειπε και εδωσε ενα πεταχτο φιλι στην Μαρια
Ο Μαικλ κατευθηνθηκε στο δωματιο και αρχισε να ετοιμαζετε , μολις βγηκε ειδε την Μαρια στην κουζινα να ανακατευει μια κατσαρολα και να κουναει τους γοφους της στον ρυθμο της μουσικης . Καθισε να παρακολουθησει το μικρο της σοου μοιλις ομως συνιδητοποιησε τι κοιτα αμεσως ξεροβηξε και η Μαρια σταματησε κατευθιαν .
-Εγω φευγω ...της ειπε αυτη γυρισε και τον κοιταξε
-Θα φας εδω εννοω να σε περιμενουμε ? ... τον ρωτησε
-Εμμ οχι μαλλον οχι θα κατσω μεχρι αργα ... της ειπε και εφηγε απο το σπιτι .