Εκατσε παλι διπλα στην Μαρια η οποια ειχε παγωσει στην θεση της. Δεν ηξερε ποιος ηταν; οΛουκ της εδωσε ενα πεταχτο φιλι και της χαμογελασε.
-Θα εχουμε επισκεψεις...
Αμεσως τα ματια της Μαριας γουρλοσαν και κοιταξαν τον Λουκ με απορεια .Σκεψεις Μαριας
Οχι δεν πιστευω να ειναι παλι ο αδελφος του οχι θεε μου δεν θα το αντεξω αυτο εχω την θλιψη.και τον πονο μου θα εχω και αυτον.Τελος σκεψεις Μαριας
-Λουκ δεν πιστευω να ειναι ο αδελφος σου;
Ο Λουκ γυρισε και με την κοιταξε με ενα στραβο χαμογελο .
-Τι; οχι οχι..
Αμεσως η Μαρια αναστεναξε ανακουφισμενη .
-εεε τοτε ποιος ;
-Ο Μαικλ...
Η Μαρια τον κοιταξε αυτην την φορα με περισσοτερη απωρεια . Ο Λουκ αναστεναξε ελαφρα και την κοιταξε λυπημενα .
-ελα μωρε ο κολλητος μου που μετακομισε Αυστραλια ; Ελα αφου σου εχω μιλησει για αυτον πολλες φορες..
Η Μαρια κουνησε το κεφαλι της καταφατικα .
-Α ναι θυμιθηκα . Θα μεινει εδω μαζι μας ;
-Μονο για μερικες.μερες.
-Δεν εχει καπου αλλου ;
Αμεσως το βλεμα του Λουκ σκληρινε κανοντας την Μαρια να καταλαβει που θα οδηγουσε αυτη η διαφωνια .
-Καλα ενταξει Λουκ καταλαβα πες του να ερθει εδω .
Το χερι της Μαριας ακουμπησε το στερνο του Λουκ . Τον ωθησε προς το μερος της στον καναπε. Εγειρε το κεφαλι της και του εδωσε ενα φιλι στο λαιμο κανοντας τον να ενωσει τα σωματα τους σε μια σφιχτη αγκαλια. Τον κοιταξε στα ματια και τυλιξε τα ποδια της γυρο απο την μεση του της εδωσε ωθηση και αμεσως επεσαν στην ακρη.του καναπε . Τα χειλια τους ενωθηκαν σαν ενα το φιλι τους βαθυνε λες και δεν υπηρχε αυριο. Μετα απο λιγη ωρα απομακρινθηκαν για να μπορεσουν να παρουν ανασα . Προσπαθουσαν να σταθεροποιησουν την ανασα τους.Τριτη 9:30π.μ.
Οι ζεστες και φωτεινες ακτινες του ηλιου φωτησαν το.δωματιο δινοντας το σημα στην Μαρια να σηκωθει. Μολις εδωσε ωθηση να σηκωθει ενα χερι την εσφηξε δυνατα . Γυρησε και τον κοιταξε στο βαθυ γαλαζιο των ματιων του .
-Μαρια ;
-μμμμ
-Που πας;
-στην κουζινα .
-αααα ενταξει δεν μενεις λιγο εδω.μαζι μου;
-Πρεπει να ετοιμαστουμε
-Γιατι;
- Δεν θα ερθει ο Μαικλ;
-Α...ναι το ξεχασα τοτε φιλακι;
-ελεος Λουκ σηκω... Τωρα..
Η Μαρια κατευθηνθηκε.στην κουζινα εφτιαξε.καφε και εστειλε τον Λουκ να παει στο φουρνο να παρει κατι για τον καλεσμενο αλλα και για πρωϊνο. Η δυο τους καθοντουσαν στο μπαλκονι. Οταν ο ηχος απο το κουδουνι ηχησε σε ολο το σπιτι. Πεταχτηκαν και οι δυο . Εσπεφσαν στην κατευθηνση της πορτας για να καλωσορισουν τον Μαικλ. Μολις ανοιξε η πορτα του ανσανσερ ενα αγορι φανηκε . Ηταν ψηλος με σμαραγδενια ματια και μαυρα μαλλια . Το δερμα του ηταν κατασπρο με κερασι χειλια οπου στολιζοντουσαν απο ενα πλατι χαμογελο . Τα ματια του καρφοθηκαν στην Μαρια .
-Μαικλ αδελφε.μου ...
Τα ματια του δεν εφηγαν απο την Μαρια ουτε και αυτης απο αυτον . Ηταν σαν να εβλεπαν καποιο φαντασμα . Τα δυο αγορια αγκαλιαστηκαν .
-Μαικλ περνα μεσα .
Ο Μαικλ και η Μαρια δεν κουνιθηκαν απο την θεση τους . Η Μαρια εσκηψε το κεφαλι και μολις το ξανασηκωσε κοιταξε τον Λουκ. Ο Μαικλ παρατηρουσε καθε κινηση της. Η Μαρια εφερε το μικροσκοπικο χερι της μπροστα απο τον Μαικλ.
- Γεια ει- μαι η Μ-Μαρια .
Εστεψε το βλεμα της στον Μαικλ αυτη τη φορα . Αμεσως ανταπεδωσε την χειραψια .
-Χαρηκα Μαικλ .
Ειπε και αστραφτερο χαμογελο απλωθηκε στα σαρκωδει χειλη του. Αμεσως η.Μαρια το ανταπεδωσε.
-τι θα γινει παιδια εδω θα κατσουμε;
Οι δυο αμεσως κατεβασαν το κεφαλια τους και προχωρισαν . Κατευθηνθηκαν στο μπαλκονι . Ο Μαικλ και ο Λουκ καθησαν στις πολυθρονες . Η Μαρια τους ακολουθησε εως εξω .
-Συγνωμη αλλα εγω θα πρεπει να παω να μαγειρεψω.
Ο Λουκ εδωσε.ενα πεταχτο και αμεσως της απαντησε ενα. "Ενταξει "
Σκεψεις Μαριας
Εφτασα στην κουζινα και αμεσως ετρεξα στον νεροχυτη πηρα ενα ποτηρι ,ανοιξα την βρυση και γεμισα το ποτηρι με παγωμενο νερο. Καθως επινα και διαφορες.σκεψεις μου ερχοντουσαν στο μυαλο. Θεε μου ειναι κουκλος και τοσο ωραια χειλη σιγουρα θελω τα γευτω . Θεε μου τι λεω;; Συγκεντροσου τι λες ;; ελεγα στο εαυτο μου . Μολις τον γνωρισα και θελω να τον νιωσω;; τι λεω ειναι ο κολλητος του Λουκ.
Τελος σκεψεις Μαριας
Ενω η Μαρια σκεφτοταν γυρισμενη στον νεροχυτη δυο χερια την ακουμπισαν τον ωμο της . Κανοντας την να αναπηδησει. Μολις γυρισε ειδε ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyy guyysss ...
Τι θα γινει τελικα ...?
Ποιος την σκουντηξεεεεεε;;;;;
Αμετρητα ερωτηματα ......
Πιστευω να σας αρεσει ^_^
Like &Comment
Byeee seeee yaaaaaa ^_^ <3