Sometimes I find myself standing in those stairs
With eyes so blank and unsure
Realizing this is not where I want to be
And not where I want to goAnd all those times that I could swear I heard you speak
You spoke in such a low voice
Of how if you could choose, you would choose not to feel
Cause you are hardly ever happy
Δεν είχε χρόνο να επεξεργαστεί όσα συνέβαιναν, μόνο να αντιδράσει. Έπιασε τους ώμους του παιδιού και το γύρισε μακριά από το θέαμα μπροστά του. Η απότομη κίνηση έκανε αισθητή την παρουσία του στα τρία άτομα στο δωμάτιο. Ο μικρός τον κοίταξε με φόβο, η Δρόσω κοκάλωσε, και ο Τάκης πετάχτηκε από την καρέκλα κι όρμησε μπροστά φωνάζοντας.
«Τάκη μη!» η Δρόσω τον κράτησε σαν πήγε να πέσει από την αστάθεια. «Σταμάτα, κάτσε κάτω!»
«Τι είσαι εσύ ρε μπαγλαμά, τι θες εδώ;»
«Κάτσε κάτω είπα, ασ' τον!» σύριξε, και μετά το βλέμμα της επέστρεψε πάνω στην Κωνσταντή. «Τι κάνεις εσύ εδώ;»
«Τον ξέρεις;»
«Είναι από το χωρίο μου».
«Τι πράγμα;»
Ο Κωνσταντής τους κοιτούσε σαν χαμένος σαν η ένταση γινόταν φωτιά στις φλέβες του, παλλόταν ολόκληρος. «Τι έγινε εδώ πέρα;»
Η Δρόσω τραύλισε. «Τίποτα, τι-τι δουλειά έχεις εδώ;»
«Πώς τίποτα; Είστε καλά; Τι έγινε;» το βλέμμα του έπεσε πάνω στον μικρό που ξαφνικά ξεπάγωσε κι έτρεξε γρήγορα να χωθεί πίσω από τα πόδια της Δρόσως.
Η Δρόσω πήρε μια κοφτή ανάσα. «Όλα καλά», είπε σαν ζαλισμένη με τα μάτια της καρφωμένα πάνω στον Κωνσταντή. Χάιδεψε το κεφάλι του παιδιού μπαίνοντας μπροστά από το σώμα του, λες και προσπαθούσε να το κρύψει. «Όλα καλά, χαρτιά έπαιζαν μόνο και ξέφυγε το πράγμα, απλά τρομάξαμε».
Το βλέμμα του Κωνσταντή είχε καρφωθεί στον μικρό. «Είσαι καλά;» τον ρώτησε με αγωνία.
Εκείνος μαζεύτηκε ακόμα περισσότερο πίσω από τη μάνα του.
Ήταν τόσο παράξενο να τον κοιτάζει. Την ομορφιά της είχε, λευκό δέρμα λείο σαν πορσελάνη, μάτια μεγάλα, ανοιχτόχρωμα μαλλάκια. Τα χρώματά της είχε, και τα ίδια χαρακτηριστικά λίγο πιο στρογγυλεμένα. Τόσο απίστευτο...
Ο Τάκης κοπάνησε το τραπέζι, κάνοντας τους όλους να πεταχτούν. «Ποιος σκατά είναι αυτός, θα μου πεις;»
YOU ARE READING
Κρυφό Γαλάζιο
FanfictionΜια εναλλακτική Β' σεζόν, όπου ο Κωνσταντής δε βρίσκει στην Τρούμπα δυο βασανισμένα γαλάζια μάτια... βρίσκει τέσσερα. [Canon-Divergence AU, Rated: M (περιγραφές ερωτικής πράξης, απρεπής γλώσσα, βία, πορνεία, ναρκωτικά), B26+] "Tο αίμα που κυλούσε στ...