Harry ile birlikte hem sohbet ediyor hem de iksiri yapıyorduk.
🧚🏻♀️
İksiri başarıyla tamamlamış ve diğerlerine haber vererek Harry ile bahçeye çıkmıştık. Geçip bir ağacın altına oturduk sanki Harry bir şey sormak istiyor ama çekiniyor gibiydi.
"Sor hadi, çekinmene gerek yok."
"Peter'a fare surat dediğimde neden bu kadar tepki gösterdiniz."
Evet Laurel Hanım uydur bakalım yalanları.
"Bak, biz birbirimize gerçekten çok değer veriyoruz. Birimize söylenen söz hepimizedir-burası yalan değil tabi sadece tepki göstermemiz buna karşın değildi- seni korkuttuysak özür dilerim.
"Arkadaşlığınız çok güzel."
"Öyled-"
Derken James'in sesini işittim. Birine "Expelliarmus" büyüsü uygulamıştı. Hemen kalkıp kalabalığın olduğu tarafa hızla ilerledim. Harry'de peşimden geliyordu.
"EVET, SÜMSÜKUSUN PANTOLONUNU ÇIKARMAMI İSTİYOR MUSUNUZ?"
"James, Sirius kesin şunu."
"Karışma, Laurel."
Soluma döndüğümde burnundan soluyarak, hızla yanımıza yaklaşan Lily'i gördüm.
"KES ŞUNU, POTTER!"
Ardından herkeste şok etkisi yaratacak Snape'in sözleri, kulağımızda çınladı.
"İğrenç bulanıkların yardımına ihtiyacım yok."
James'in sinirden damarları bir bir ortaya çıkarken "LAFINI GERİ AL, SNAPE!" diyerek adeta gürledi.
Sabrımı taşıran son damla Lily'nin James'e söyledikleriydi.
"Senin korumana ihtiyacım yok, Potter. Sende en az Snape kadar bencil, iğrenç ve zorbasın hatta ne var biliyor musun? Düşündümde sen ondan daha kötü ve iğrençsin."
James, hayal kırıklığıyla Lily'e bakıyordu, canı çok yanmıştı. Bunu hissedebiliyordum. Lily'nin de gözündeki yaşlar birazdan akmaya başlayacaktı. Ama biliyor musunuz? Bu şu an hiç umrumda değil.
"EVANS, SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN? HER ŞEYDE JAMES'İ SUÇLAMAKTAN VAZGEÇ. YAPTIĞIN TEK ŞEY ONUN KALBİNİ KIRMAK, CANINI YAKMAK. ARTIK BUNDAN BİR ZEVK ALMAYA BAŞLADIĞINI DÜŞÜNECEĞİM. APTAL APTAL HER SEFERİNDE EN SİKTEN OLAYLARDA ONUN ÜZERİNE GİDİYORSUN. PEKİ, JAMES SANA N'APTI? NEDEN ONDAN BU KADAR NEFRET EDİYORSUN?
SANA İKİ SEVGİ GÖSTERDİ DİYE KENDİNİ BİR HALT MI SANDIN SEN?
BAZEN SENİN APTAL OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. FARKINDA MISIN BİLMİYORUM AMA SNAPE KARANLIK SANATLARA KARŞI SAVUNMADA HEPİMİZDEN DAHA BAŞARILI İSTESE JAMES'E KARŞILIK VEREBİLİR DEĞİL Mİ? O NE YAPIYOR? JAMES'İ SENİN GÖZÜNDEN DÜŞÜRMEK İÇİN BİR EZİK GİBİ DAVRANIP ZARAR GÖRMEYİ KABULLENİYOR. AÇ O GÖZLERİNİ, EVANS. VE BİR DAHA SAKIN, SAKIN KARDEŞİMİ ÜZDÜĞÜNÜ GÖRMEYEYİM. CANINI ÇOK FAZLA YAKARIM.Lily en sonunda dayanamayıp ağlayarak yanımızdan uzaklaştı. Sirius gelip sakinleşmem için beni kolunun altına aldı. James hâlâ kötü görünüyordu. Söyleyebileceğim daha çok sözüm vardı ama bu kadarı ona yetmişti bile. Biz kavga ederken diğerleri de gelmişti.
Remus "James, gel biz içeri geçelim." dedi ve kolunu James'in sırtına atıp sıvazlayarak içeri gittiler. Peter'da onların peşinden içeri girdi.
Lily ile arkadaş olabilirim ama bu James'e yaptıklarına göz yumacağım anlamına gelmez, bunca zaman susmuştum zaten.
🧚🏻♀️
Sirius'un kolunun altında durmaya devam ediyordum. Harry, Hermione ve Ron ile karagöle gelmiştik.
Sirius "Güzelim."
Güzelim mi demişti o? İçinde tuhaf bir kıpırtı oluştu ama neden bilmiyorum. Sesimin düzgün çıkmasına özen göstererek;
"Hm."
"Biraz daha iyi misin?"
"Evet, iyiyim. Ama James için çok üzülüyorum ve ona çok kızıyorum."
"Seni anlıyorum."
Başımı kaldırıp Sirius'a baktığımda göz göze geldik. Derin derin gözlerime bakıyordu. Sanki gözlerimde bir şey arıyormuş gibiydi o öyleyken bende onun gözlerine dalıp gitmiştim. O her zaman ki donuk gri gözleri, şu an bana daha cazip geliyordu.
Harry "Öhm öhm, bizde buradayız."
Göz devirip önüme dönmüştüm. İçimden, dışı ne kadar James'e benziyorsa içide bir o kadar benziyor diye geçirdim. Havadan sudan sohbet etmeye başlamıştık. Az önce ki hâlime bakılırsa çok daha iyiydim.
..
.
.
Umarım hoşunuza gidiyordur. Hoşunuza gitmeyen yerler, yanlışlar, tavsiyeler, bölümle ilgili düşünceleriniz vs. varsa lütfen yorumlarda belirtin.
Yeni bölüm 08.12.2022 tarihinde saat 17.00'de gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEĞİN İZLERİ | Sirius BLACK
Fantasy"Altın üçlü, gelecekten gelip olacaklar hakkında çapulcuları uyarsaydı ne olurdu? Peter'ın ihanetini öğrenselerdi, Harry; anne-babası ile büyüseydi ve hatta halası ile büyüyüp mutlu günler geçirselerdi neler olurdu, düşündünüz mü?" ------------ Harr...