buluşma

79 1 0
                                    

Evet ben uchiha sarada 18 yaşıma basmıştım ve ren adında bir kardeşim olmustu.Onun yanında da bir sevgilim şimdi erkek arkadaşım ile bir kafede buluşacağız o kim diye sorarsanız boruto değil mitsuki hiç değil kawaki,ilişkimiz gizliydi geceden geceye bir birimizin evine giderdik bir keresinde neredeyse yakalanıyorduk ama akıllanmadık. Kawaki 19 yaşındaydı bugün önemli bir şey söyleyecekmiş o yüzden çağırdı.
Zaman atlaması
************************************
Kawaki'nin ağzından:
Bugün hayatımın en kötü günü çünkü sarada'dan bugün ayrılıyorum başka ülkeye gidiyorum.Ben gidince beni özleyeceğini biliyorum ama gitmek zorundayım.Kafeye geldiğimde sarada masada oturmuş bekliyordu birde kızlar uzun hazırlanır derler.Telefonu ile uğraşıyordu karşısına oturduğunu bile fark etmedi.

K:Sarada telefonundan başını kaldırır mısın?

S:Merhaba tatlım görmedim seni bana ne söyleyecektim.

K:Sarada ben gidi-

S:Bana niye sarada diyip duruyorsun önceden aşkım derdin sevgilim derdin ne oldu artık beni sevmiyor musun?

K:Bak hayatım,gülüm,canım,balım benim başka bir ülkeye gitmem gerekiyor seni bu yüzden çağırmıştım.

S:N-ne ne zaman gideceksin bizim ilişkimiz ne olacak.

Dizlerinin üzerine çöktüm ve bir yüzük çıkardım.

K:benimle evlenir misin sarada?

S:Evet seninle evlenirim kawaki.Peki hangi ülkeye gideceksin.

K:Güney kore'ye gideceğim istersen sana da bilet alalım sende gel

S:Babama sorayımda öyle ben sana haber veririm hayatım

K:Yarın sabaha kadar haber vermiş ol

S:Tamam dady yarın sabaha kadar haber vermiş olurum

Yanağıma bir öpücük kondurup gitmişti.Benimde eve gitmem gerekiyor daha valizimi hazırlamadım .

Bölüm sonu (#^.^#)

kawasara Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin