20.

67 5 2
                                    

,,Hele co kdybychom šli k tobě do pokoje? Hm?"

,,Mě se tam nechce, to je trapný... Jsem hrozně blázen do jedné celebrity a mám ho všude po pokoji."

,,To nevadí, rád se podívám." řekl jsem a v tom jsem uslyšel klíče zasouvací se do zámku. Rychle jsem ho vzal do náruče a doběhl s ním do pokoje, který nesl jeho jméno na dveřích. Trochu jsem se zatočil, jinak jsem ale za námi rychle zavřel a Midoriu položil do postele. Jak říkal, všude po pokoji byly plakáty, figurky a jiné suvenýry se známým kulturistou All Mightem.

,,Nedívej se po pokoji, dívej se na mě." řekl, chytl mě za tváře a můj obličej natočil na sebe.

,,Todoroki máš pěkný obličej." řekl a začal se usmívat. Já si dal ukazováček před pusu na znamení ať je ticho. Rychle jsem ho povalil do postele.

,,Midoriyo teď budeš muset dělat že spíš." řekl jsem mu.

,,Proč jakooo?"

,,Myslím že tvoje mamka jde." řekl jsem a on hned zavřel oči. V tom se začali pomalinku otevírat dveře a dovnitř nakoukla zelená hlava starší paní.

,,Dobrý den." pozdravil jsem slušně potichu a pomalinku jsem hladil Midoriyu po ruce.

,,Ahoj, Izuku spí?" zeptala se zmateně taky potichu. Jenom jsem s úsměvem pokýval.

,,Tak kdyby tě to tu nebavilo tak můžeš za mnou kdykoliv přijít a nebo až se Izuku vzbudí tak můžete přijít." řekla mile a já jsem na ní pokýval.

,,Dobře, děkuju." řekl jsem a ona se na mě usmála a odešla. Přesně v moment kdy se zavřeli dveře něco chytlo mou ruku. Midoriya si se mnou propletl prsty a převalil se na záda. Věnoval mi sladký úsměv. Mám chuť ho obejmout...

,,Děkuju." řekl krátce a posadil se. Podíval jsem se na naše ruce a pak zase zpátky na jeho obličej. V tom se mi vyhoupl na klín a ušklíbl se na mě.

,,Todoroki dej mi pusu." řekl, zavřel oči a poklepal si na rty.

,,Proč?" zeptal jsem se zmateně a nadzvedl jsem obočí.

,,Protože chciii~" nafoukl naštvaně tvářičky a já se jenom pousmál.

,,Vážně chceš?" zeptal jsem se znovu. Nic na to neřekl a políbil mě. Ihned jsem se zapojil. Možná přece jenom nejsem úplně střízlivý...

,,Miluju když mě líbáš Shoto~" pousmál se opile a obejmul mě kolem krku. Nemůžu ho za nic vinit když je opilý...

,,Amm... dík?" řekl jsem zaraženě z toho všeho co teď pociťuji a co Midoriya dělá.

Cítím se zvláštně... možná bych tohle všechno měl ukončit a jít za Midoriyovou mámou.

,,Co to tady máme?" uchechtl se a díval se směrem na můj lehce vzrušený rozkrok.

,,Ale nic." položil jsem ho zpátky na postel a dál si nohu přes nohu. Bože to je trapné... kdyby se na mě tak nevrtěl tak by se to nestalo...

,,Nech mě ti pomoct~" klekl si přede mě a sápal se mi na nohy. Rozepl mi pásek u kalhot a kalhoty mi lehce stáhl.

,,Midoriyo přestaň tohle už je vážně m-" přerušilo mě náhle teplo na mém údu. Celého si mě strčil do pusy a s hlavou začal pohybovat.

,,M-Moc..." dokončil jsem větu a zakryl jsem si pusu. Byl tak úžasný, ale přijde mi to špatné, vždyť vůbec neví co dělá.

,,Jaký jsem?" zeptal se provokativně a jazykem přejel od kořenu po špičku, kterou párkrát obkroužil a celého si mě zase strčil do pusy.

,,Ú-Úžasný..." nezmohl jsem se na nic jiného a on mi začal sát špičku. Slastně jsem zaklonil hlavu a po chvilce jsem se mu udělal do pusy. Všechno spolkl a oblízl si rty.

,,Jsi výborný." řekl a natáhl se ke mě pro polibek. Nejistě jsem se do polibku zapojil a on poté ihned ulehl do postele a usnul.

,,Co to jako bylo?" zašeptal jsem si frustrovaně sám pro sebe. Rychle jsem si natáhl kalhoty a uložil jsem ho, zakryl ho a sedl jsem si na zem před postel.

,,Ten je solidně na šrot." řekl jsem si když jsem se díval na pomalu oddychujicího Midoriyu nehybně ležícího na posteli. Je tak v klidu když spí...

Seděl jsem u něj tak hodinu, pak jsem se rozhodl si jít udělat pití. Cítím že je ze mě alkohol už dávno pryč, ale pořád jsem si nemohl odpustit myšlenky na to co se stalo.

,,Izuku ještě spí?" zeptala se jeho mamka když jsem procházel obývákem do kuchyně.

,,Ano ještě spí." pousmál jsem se na ni.

,,Jéžiš Maria on tady má návštěvu a místo toho tady spí..." povzdechla si a poté vztala z gauče.

,,Ještě jsme se nestihli pořádně představit. Já jsem Inko Midoriya, jsem Izukova matka, ale to už jsi asi poznal." řekla, natáhla ke mě ruku a já ji s radostí přijal.

,,Já jsem Shoto Todoroki, jsem Midoriyův spolužák, moc mě těší." potřásl jsem si s ní rukou.

,,Taky mě moc těší." usmali jsme se na sebe a já si šel poté udělat pití. Šel jsem zase za Midoriyou do pokoje, přece jenom si s jeho mamkou nemám nic moc co říct. Pomalu a opatrně jsem otevřel dveře od jeho pokoje, když jsem se nakoukl dovnitř uviděl jsem, že pořád spí. Vešel jsem tedy a když jsem za sebou zavíral, dveře lehce zavrzali. Midoriya se zamračil a poté se převalil a začal se protahovat. Potichu u toho vrčel a poté otevřel oči. Když se jeho pohled setkal s mým, nervózně začal očima jezdit všude možně po místnosti.

,,Ahoj Todoroki, promiň asi jsem usnul." řekl a já z jeho tónu hlasu poznal že už je střízlivý.

Hned po probuzení se mi do hlavy dostali vzpomínky z pití vína. Ještě teď cítím chuť vína na jazyku.

Když jsem otevřel oči, uviděl jsem ve dveřích stát Todorokiho. Ihned se mi začali vybarvovat vzpomínky obsahující Todorokiho. Pamatuju si všechno...

CO JSEM TO DOPRDELE UDĚLAL?!

Jak se mám teď k němu chovat?

Nervózně jsem očima začal koukat všude po místnosti, hlavně ne na něho. Pane bože to je tak trapné, myslím že horší už to být nemůže...

,,Ahoj Todoroki, promiň asi jsem usnul." zamumlal jsem.

,,No jo usnul jsi, ale alespoň jsi teď střízlivý." pousmál se a šel ke mě.

Takže jsem to stihla guys^^
Doufám že se vám líbila taková trochu spicy kapitolka*-*
Tak se snad uvidíme u další kapitoly v úterý<3
Bye^3^

BLOODY ORE | (TodoDeku) CZ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat