4.BOLUM

28 4 0
                                    

Üstümde simsiyah duran biri bu bi hayal mi? Sabah olduğunda aklıma bir fikir geldi. Ben gördüğüm rüyalardan ne yapacağımı anlaya bilirim bu işe son verip bakkalcinin sırrını bulmam gerekir. madem normal insan neden böyle oluyor . yatagimi toplarken yerde bi not gördüm orda "çatı katına asla gitme! " yazıyordu . Merak ettim ama gitmemem gerekiyordu bu gün pazartesi erkek kalmıştım sacim yapılacak çünki vakit vardı " Çıkıp baksam ne olur ki?" Diye düşündüm, çıkmam gerekir ama dayanamadım. Herkes uyuyor sessizce yukarı çıktım . Çatı kapısının önünde duruyorum ,girsem acaba be göreceğim korkuyorum . En sonunda dayanamayıp kapıyı açtım., bide ne göreyim. Karşımda tavandan boyundan alsılmış en yakın arkadaşım ve her taraf kan . Duvarda yine bir yazı"mutlumusun arkadaşım?senin yüzünden!!" . Ne yapacağımı bilmiyorum, şaşırdım ,korkuyorum. Kapı sert bir şekilde kapandı ,açmaya çalışıyorum ama olmuyor. Korkuyorum, birden önümde bir gölge ve elinde siyah bir torba torbadan damlayan kan...
"Burdan bir parmak seç! Çünkü sende onun gibi öleceksin! " . Arkadaşıma baktığımda parmakları yoktu gerçekten. "Yani onuda seçtiği kişinin evinde öldürdü ,şimdi bende seçersem bir arkadaşımın evinde ölü olabilirim" diye düşündüm. Mecburum çünki bana bulaşmaya devam edecektir,bunu biliyorum. Bir parmak aldım ve odadan bir anda dışarı çıktım. Ve elimde bir not!...

ÜST DÜNYALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin