Bugün günlerden cuma, okuldan çıkmayı bekliyorum eve giderken ne alacağımı düşünüp sabırsızlanıyorum. Zilin çalmasına tam 13 dakika var ders matematik. Ne kadar kötü değilmi son ders ve matematik sıkıldım hatta sınıfta ayağa kalkıp yürümeye başladım dersi kaynatmak için hocaya saçma sapan sorular sormaya başladım ve son 3 dakika kalmış. Zaman daraldıkça daha fazla heycan yapıyorum çünki evde beni bekleyen bir gizem var ve bu gizemi sizinle çözeceğim . Başka çarem yok sizde artık bana yardım etmek zorundasınız çünki sizde artık büyülendiniz. Yani bence öyle oldu:D sizce öyle olmadimi ? Neyseki sonunda okuldan çıkmayı başardım . Arkadaşlar ve ben okulun en gözde gruplarından birisini oluşturuyoruz. Lise ortamı cidden farklı oluyormuş bunu anladim ve bu benim listedeki 2.senem yani 10.sınıfım . Evin önüne geldiğimde ne alacklarimi düşündüm ve bakkala girdim. Dışarıdan içerde bakkalcı amcanın olduğunu görmüştüm ama içeri girdiğimde dükkan boştu. Şaşırdım çünki Bakkala girerken görmüştüm , üstelik bana gulumsemisti bende gülerek bakkala girdim. Girdiğimde yoktu ama ses duydum arkamdaydı döndüğümde duvarda yazılı olan yazıyı gördüm Mutlumusun ?? (Happy? ) . Şok olmuştum yazı kanla yazılmış ve bakkal amca içerde değil. Bakkaldan koşarak çıktım ve direk eve gittim. Olayı anneme anlatinca annem bana bakıp "sen kafayı yemissin ergenlik heralde "dedi. Deliye dönmüştüm bana ergen demesi değildi bana inanmamasiydi . Akşam oldu kardeşim ve babam geldi. Olayı babama anlatinca babam güldü ve " daha yeni tokalastim kızım kandıramazsın!" Dedi ve iyice korkmaya başladım uyku vakti geldi saat 00:00 olmuştu herkez yattı tabi bende .Rüya görmüştüm ve rüyada dünkü yaşadıklarımın daha fazla olduğunu yani daha kanlıydı korkunçtu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST DÜNYALI
Misterio / Suspensohey!!kitabımı okudunmu?hayırmı ?!! çok şey kaçırıyorsun !!daha ne bekliyosun benim gercek kimligimi benimle birlikte sende öğren bana yardım ett !! lutfen çünki ne yaşadığımı bilmiyorum.