Kitapta bulduğum yazıyı hala anlamamıştım. Eve gittim internet üzerinden bazı araştırmalarda yaptım ama hiç bir şekilde düzgün bilgi bulamadım . Korkmaya başlamıştım , ne olduğunu hala anlamıyorum . Çok yoruldum ve yatağıma yattım . Düşünüyordum "acaba ben kimim neden bunları yaşıyorum ?". Bunları düşünürken ertesi gün olmuştu yarım uykuyla notları aramaya başladım . Sonunda buldum notlar hala duruyordu yaşadıklarımın rüya olması için notların burda olmaması gerekir. Notlar burda olduğuna göre yaşadıklarım gerçekti. Anlamıyorum , hiç bir şey anlamıyorum . Beynim bu konuda durmuş gibi.Bildiklerim gerçekmi onuda bilmiyorum . Ne yapacağım konusunda bilgim yok annemgile desem verecekleri tepki ne olur , bana inanirlarmi bilmiyorum . Ertesi gün ne olacağını biliyordum aslında desem ne olcak bunu görebilir miyim ?. Bunu hiç düşünmedim aslında olabilirmi . Gece olmuştu herkez yattmıştı. Çatı katına çıksam ne olurdu gördüklerimin gerçek olduğu bundan anlaşılır bence . Yataktan kalktım yukarı çıkıyodum ki karanlık olduğunu anladım geri dönüp feneri aldım . Geri çıktım çatıya kapıyı açıp açmama konusunda tereddüt ettim ama sonunda açtım . Karşımda yine bir gölge önce inanamadım ama cidden oradaydı o hala burdaydı onu görmüştüm. Kapıyı kilitledim hemen odama koştum. Korkuyordum o hala burdaydı oraya gitmemem gerekiyordu . Uyumak için gözümu kapattım tam uyuyacakken arkamdan nefes sesi geldigini duydum arkamdaydı . Uyumak için uğraşıyordum . Tam o sırada"Beni daha ne kadar görmezden geleceksin" dedi korkuyordum . Uyumuş gibi yapıyordum " uyumadığını ikimizde biliyoruz beni kandıramazsın bunu anla artık " dedi. Deliye dönmüştüm ne yapacağımı bilmiyorum ve arkamda duruyordu . Gözümü açtığımda karşımda gördüğüm kişi bu kişi farklı birisiydi !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST DÜNYALI
Mystery / Thrillerhey!!kitabımı okudunmu?hayırmı ?!! çok şey kaçırıyorsun !!daha ne bekliyosun benim gercek kimligimi benimle birlikte sende öğren bana yardım ett !! lutfen çünki ne yaşadığımı bilmiyorum.