Elimde bir not... Notta arkadaşımın yazısını gördüm "senin yüzünden ! Hepsi senin yüzünden, sende benim gibi öleceksin ! " .korkuyordum çatıtan indim ve annem ve babamı uyandırdım olayı anlattım bana inanmadılar. Babamı zorla yukarı çıkarttım , kapıyı açarken arkadan ses geldi " babanı buradan götür! Yoksa oda ölür !" Babama duydunmu dediğimde "Hayır " dedi ve ordan götürdüm . Neden böyle birşey yaptığımı sordu , doğal olarak cevap vermedim. Uyku düzenim bozuldu , en ufak sese uyanıyordum.Rüyalarimda ertesi günü ne olacağını görüp değişiklik yapabiliyordum. Ben farklıydım bunu anladım . Olayların üstünden 1 hafta geçmişti rahatlamıstım o günden beri gelmiyordu. Bugün çarşamba yattım sabah kalktığımda aklımda bir soru vardı "ben neden herseyi görebiliyordum?acaba farklı bir sebebimi vardı? " bu konuyu araştırıp bulmam gerekir. Okuldan çıkınca annemi aradım"geç kalacağımı ve bişey olursa kütüphanede olduğumu "söyledim. Kütüphane'de gördüğüm rüya ile ilgili kitapları aramaya başladım. Birkaç tane kitap buldum bulduğum kitapların bazılarında bu tür rüya gören insanların farklı dünyadan geldikleri yazıyordu . Bunu öğrenince iyice araştırma yapmaya daldım, çünkü bu konu hakkında hiçbir bilgiye sahip değildim. Kitabın arkasında yazan yazı dikkatimi çekmişti.
"Sen üst dünyalısın! Herşeyi görebilir değiştirebilirsin! " ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST DÜNYALI
Misteri / Thrillerhey!!kitabımı okudunmu?hayırmı ?!! çok şey kaçırıyorsun !!daha ne bekliyosun benim gercek kimligimi benimle birlikte sende öğren bana yardım ett !! lutfen çünki ne yaşadığımı bilmiyorum.