''hello ဂျယ်ဟော့hyung ''
''ဖုန်းမဆက်စဖူးဆက်လို့ပါလား haruto''
''ဒီလိုပါပဲ ကိစ္စလေးရှိလို့''
''ဘာကိစ္စ''
''ကျတော်တို့မနက်ဖြန် ဂျယ်ဂျူဘက်ကိုရောက်မယ် အဲ့တာhyungတို့ဟိုတယ်မှာတည်းမလို့''
''ကောင်းတာပေါ့ မင်းနဲ့လဲမတွေ့တာကြာပြီဆိုတော့ တွေ့ချင်နေတာ''
''ဒါဆို၂ယောက်အိပ်၂ခန်းလောက်ပြင်ထားပေးပါနော် hyung''
''ဘယ်နှစ်ယောက်တောင်လာမှာမို့လို့လဲ hyungကမင်းတစ်ယောက်ထဲလာမှာထင်လို့''
''မဟုတ်ဘူးhyung ကျတော်ရယ် shihoတို့အတွဲရယ် ကျတော်ကောင်လေးရယ်''
''ဟမ်..မင်ကောင်လေး မင်းကောင်လေးကဘယ်သူလဲ ဘယ်တုန်းသရည်းစားရသွားတာလဲဟ''
''hyungအခုထိမသိသေးဘူးလား ကျတော်ရည်းစားရသွားတာကို'
''အေး..ငါလဲဘာမှမသိရပါလား..ပြောပါအုန်းဘယ်သူလဲ..ငါတို့ရဲ့playboyကြီးက မိန်းကလေးတွေတွဲတာငြီးငွေ့လို့ကောင်လေးတွေပြောင်းတွဲတာပေါ့ ဟုလား''
''မဟုတ်ပါဘူးhyungရာ..ဒီတစ်ယောက်ကအတည်ဗျ..သူ့ကိုလက်ထက်ဖို့ထိရည်ရွယ်ထားတာ''
''ဟမ်..တကယ်လားပြောစမ်းပါအုန်း..ငါတို့playboyကြီးရဲ့နှလုံးသားကိုဘယ်သူကများအပိုင်ယူနိုင်ခဲ့တာလဲ''
''ဘယ်သူရှိရမှာလဲ hyungရဲ့အချစ်ဆုံးညီလေး Park jeong woo ပေါ့..ကျတော်နှလုံးသားကိုသံကြိုးခတ်ပြီးအပိုင်ယူသွားတာ''
''ဘာ!!! Jeong woo ဟုတ်လား ''
''ဖြည်းဖြည်းအော်ပါဗျာ''
''ဒီကောင်လေးငါ့လဲဘာမှမပြောပါလား''
''ဟားးဟားးရှက်လို့နေမှာပေါ့''
''နေပါအုန်း ဘယ်လိုတွေရည်းစားဖြစ်သွားတာတုန်း အရင်ကဆို jeongwooက မင်းကိုတစက်လေးမှကြည့်မရတာကိုလေ''
''ဒါကတော့ မပေးရင်နမ်းမှာဆိုပြီး အခန်းပိတ်အဖြေတောင်းလိုက်တာ''
''အမလေးလေး ငါတို့JjeongJjeongလေးသနားပါတယ်ruto
မင်းငါညီလေးကိုအနိုင်ကျင့်နေတာလား''''အဲ့ဒါအနိုင်ကျင့်တာမဟုတ်ပါဘူး ..ကျတော်သူကိုချစ်လွန်းလို့ အပိုင်လိုချင်လွန်းလို့လုပ်မိလုပ်ရာလုပ်လိုက်မိတာပါနော်''
''အေး..အေး မင်းပဲအပြောကောင်း''
''ဟားးဟားးဒါနဲ့hyungတို့ဟိုတယ်က ဘယ်နားမှာလဲကျတော်မှတခါမှမရောက်ဖူးတာ''
''အေးဟုသားပဲမင်းမရောက်ဖူးသေးဘူးပဲ''
''အင်းဟုတ်တယ် ''
''hyungတို့ ဟိုတယ်က 'ဆွန်းဆန်းအီချူးဘိုးတောင်ထိပ်နားမှာ''
''အော်..ဟုတ်ကဲ့hyung..ခဏနေကျတော့်ကိုလမ်းညွှန်ပို့ပေးလိုက်''
''အေးပါ ပို့လိုက်မယ်''
''sahi hyung ရောနေကောင်းလား''
''ကောင်းတာမှဒေါင်ဒေါင်မြည်ပဲမင်းအကိုက..ငါ့အနားကကိုတဖဝါးမှမခွာဘူး''
''ကျတော်အကို ကိုဂရုစိုက်နော်..ကျတော့်အကိုကိုယူထားပြီးစိတ်ချမ်းသားအောင်ထားပါ''
''မင်းပြောစရာတောင်မလိုဘူး..ငါကဟိခွန်းလေးကိုဂရုစိုက်ပြီးသား
မင်းသာငါတို့ jeong woo ကိုစောင့်ရှောက်'''စိတ်ချ..စိတ်ချ မျက်စိအောက်ကကိုအပျောက်ခံမှာမဟုတ်ဘူးကျတော်''
''အေးပါ ကြည့်ရသေးတာပေါ့''
''အင်း..ဒါပဲနော် hyungဖုန်းချပြီ''
''အေး..အေးမနက်ဖြန်တွေမယ်''
*******************
Jiaတစ်ခုလောက်ပြောချင်ပါတယ်
ဒီficထဲမှာ rutoနဲ့sahiက ညီအကိုဝမ်းကွဲတွေပါ
jeong woo နဲ့ jaehyukကတော့ဘာမှမတော်ပါဘူး..ဒီတိုင်းငယ်ငယ်ထဲကပေါင်းလာတော့ညီအကိုအရင်းလိုဖြစ်နေတာပါ
နောက်ပြီး jaehyukနဲ့sahiက လက်ထက်ထားတာပါ
ဟိုတယ်ပိုင်ရှင်သူဌေးအတွဲလေးပေါ့..ဟီးးး
ပြောချင်တာဒီလောက်ပါပဲ
YOU ARE READING
စွာတေးလေးနှင့် ကျတော် (Hajeongwoo) 🦋🐺(Complete)
Fanfic''harutoဘာလုပ်တာလဲဘာလို့တံခါးလော့ချလိုက်တာလဲ'' ''အဖြေတောင်းမလို့ အဖြေပေး'' ''အဖြေကို အခန်းပိတ်ပြီးတောင်းရတယ်လို့ ဘယ်သူသင်ပေးထားတာလဲဟမ်..တခါမှမကြားဖူးဘူး'' ''အခုကြားဖူးပြီမလား ပေးတော့''