Evde tek başıma, artık hiçbir şeyden zevk alamıyordum. Sevginin, özellikle eşinizle yerleştiğinizde kilo almanıza neden olduğu sıklıkla söylenir. Ancak ayrılık durumlarında artık hiçbir şey istemezsiniz, artık yemek istemezsiniz, artık taşınmak istemezsiniz, işe dönüşüme birkaç gün kalmıştım ve avantajı şu ki kimse bana bir kereliğine hamilelik kilolarımdan bahsedemezdi! Her gün programım aynı hale gelmişti: 06: 00'da uyanırken, spor ayakkabılarım ayaklarımın üzerinde, koşuya çıktım ve her gün 2 km daha, çünkü koşarken ne kadar çok horlarsam o kadar iyi hissettim.
O yıl 15 kilodan fazla kaybettim ama maalesef öyle değil. Her sabah aynı ritüel: uyan, koş, koşu seansından önce ve sonra aynanın önünde selfie çek, eve dön, uzan ve duş al. Bazen, zamanım olsaydı, 12 hafta içinde vücudunu iyileştirmek ve kas inşa etmek için programda bulabildiğim her şeyin 01: 30 seansını takip ederdim. Spora gerçek bir bağımlılık geliştirmeye başladım, hayatımda ne kadar üzülürsem o kadar çok koştum. Köşeye sıkıştıkça kaçtım. Ne kadar kötü hissedersem, o kadar çok kaçtım. Artık ne kadar ileri gidebileceğimi bilmiyordum.
İşin garibi, içimde ne kadar kötü hissedersem, dışımda o kadar zinde görünüyordum.
Çocuklar eve dönmeden önce, sonunda etrafımdaki birkaç kişiye ayrıldığımızı itiraf etmiştim. O anda, bu insanlara söyleseydim, bunun nedeni eski eşimin korkunç davranışının beni endişelendirmesiydi. Artık herkesin bileceğini düşündüm, gerçekte bunun uzun süre sır olarak kalmasını isterdim time...It beni bu yöne iten tekrar bir araya gelme umudu değildi, daha çok bir ego meselesiydi, insanlar başarısız olduğumu anlayacaklardı. Dedikodular, dedikodular, herkes insanların nasıl olduğunu bilir ve alçak kitlelerin bana karşı sahte ve değersiz bir şefkat altında örtüldüğünü çoktan duyabiliyordum. Evet, utandım. Son aylarda beni ziyarete gelen, bana hediyeler getiren ve muhteşem ailemizi daha da büyüten ve pekiştiren bu yeni hazine için beni tebrik eden herkese söylemek zorunda kalmak utanç verici. Son çocuğum henüz 1 yaşında değil ve ailesi 6 aydır birlikte değil....
Bildiğim aile düzenini yeniden üretmekten her zaman korktum, bunun hakkında konuşulacak yer burası değil, sadece bir aile kavramına ve vizyonuma geri döneceğim. Bir baba, bir anne ve çocuklar, bunu bilmeden, arkadaşlarımı her zaman biraz kıskanırdım, yıllar geçtikçe neyi özleyebileceğimi fark ettim, ancak bazı insanların da iki ebeveynleri ve acı verici bir yaşamları oldu, ama ne istiyorsun, buna rağmen savaşamadım gerçek şu ki, ayaklarımı yere dayayacak türden biriydim. Annem beni yalnız büyütmesine rağmen, her zaman bir şeyimi, bir parçamı, sadece eski fotoğraflardan tanıdığım bu atadan gelen kısmı özlediğimi hissettim. Ancak çocuklarımın babaları olacağını zaten biliyorum ama ne yazık ki her iki ebeveyni de birlikte olmayacak. Ancak atmosferin çocuklar için de sertleştiği doğrudur ve sonunda böyle bitmesi daha iyiydi.
Şimdi tek yapmam gereken işe geri dönmek ve geleceği düşünmekti. Bir yıllık iznin ardından kirayı nasıl tek başıma ödeyebilirdim ve harika olmayan bir maaşı nasıl çıkarabilirdim? Bana daireyi tutmayacağını çoktan söyledi, ancak Tom ve Malo'nun hayatında her şey aniden değişirse, duygusal gelişimleri üzerinde ciddi sonuçlar doğurabilirse, babaları gibi olmalarını istemedim. patlamadan ne hissettiğini nasıl ifade edeceğini bilmiyor. günler hatta haftalar hiçbir şeye izin vermemek appear...So Aklımda birkaç hedef vardı :
1 / Daireyi tutmayı başarın (O zamanlar çok güzel, sessiz ve yerleşim bölgesinde bir kiralamaydı => bu benim küçük maaşım için büyük bir kira)
2 / Önemli bir artış elde etmeyi başardım, birkaç yıl önce küçük bir maaşla işe alınmıştım ve yeteneklerime ve yıldırım hızında anlama ve uygulama şansım olduğu gerçeğine güveniyordum, yani yeni yönetmenle röportaj yapmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fatih & Aliénor
Romance2 çocuklu genç bir anne olan Aliénor'un zorlu bir ayrılıktan sonraki maceralarını takip ediyoruz: gemi kazasından her şeyi değiştirecek olan buluşmaya kadar! Türkiye'de yaşayan 29 yaşındaki Fatih, "sanal arkadaşına" yardım etmeyi kendine misyon edin...