Ona ne diyeceğimi bilemedim, hepimiz şoktaydık. Zavallı şey, durum her geçen gün daha da kötüye gidiyordu ve bu ultra aile tatil sezonundan sonra daha da fazla "covid" insan olacağını biliyorduk. Ama işini kaybetmek kesinlikle en kötü şeylerden biri! Ona bir karısı ve çocukları olup olmadığını sormak için can atıyordum, ama olsaydı bu daha da üzücü olurdu ... ve işine bağlı olduğunun hatırlatılması diğer hayatlardan daha kötü hissedecekti. (Evet, her zaman tanımadığım insanların hayatlarındaki en kötüyü hayal etmeye ihtiyaç duymuşumdur...haha).
O zaman Elga'nın müdahale etmesi gerekiyordu. 26 yaşında Rus bir oyuncuydu, kompleksleri yoktu ve her zaman her şeyden haberdardı, sunucudaki tüm erkek oyuncuların hayatını biliyordu. Sunucudaki en iyi 5 oyuncudan biriyle çıkıyordu, Türk'tü ve biraz da kötü çocuktu, zamanlarını tartışarak ve tekrar bir araya gelerek geçirdiler: Özel. Ona her zaman, arkadaşı kadar eksantrik olan ve Elga'yı nasıl mükemmel bir şekilde yönlendireceğini bilen biraz daha yaşlı bir oyuncu olan Irina eşlik ediyordu. Zaten çok zor bir hayat tecrübesi, terk ettiği şiddetli bir kocası ve biri ağır engelli iki küçük oğlu vardı... buna rağmen her zaman kusursuz giyinirdi ve hikayeleri onun keyifli bir işi olduğunu ima ederdi. her gün lüks araba sürdü!
"- Elga: Ama çok kötü zavallım! Şimdi ne yapacaksın?
- Bonjour88: Başka bir iş için müşteri adayınız var mı?
- Covid-19: Bilmiyorum, nasılsa bizi buraya hapsediyorlar, ne yazık ki artık kimse çalışamayacak...
- Bonjour88: Fransa'da şu anda özel bir şey yapmıyoruz, durum tamamen kontrolden çıkmış olsa bile. Yine de kendimi sizin yerinize koyuyorum, yine de korkunç bir sınav ve umarım moralinizi yüksek tutarsınız!
- Covid-19: Merak etmeyin, ben asla üzülmem!
- Elga: Neyse, siz Türkler çay içmekten başka bir şey yapmayı sevmiyorsunuz! »Ve işte yine başlıyoruz... Elga ve Irina ile aynı loncadaydım... ve Elga böyle konuştuğunda Özel ile (yine) tartıştığını biliyorduk... ve bu her zamanki gibi sunucuda genel bir kavga!
"- Covid-19: Öyle diyorsun ama amacı sadece zengin erkek bulmak olan bir kadının bunu söylemesi çok komik !" »
Fatih'in bu tür çatışmalara karışması çok nadirdi, hatta takip etmesi daha da nadirdi ama bazen insanları kızdırmayı sevdiğini fark etmiştim.
"- Dima: Hey Covid, diğer oyuncularla böyle konuşmadığın için sana teşekkür edeceğim!
- Elga: Kendimi savunabilirim! Senin yapman gereken bu değil mi: karını evde tutmak için para kazanmak?
- Bonjour88: Ya sakinleşirsen? Dürüst olmak gerekirse buna değmez!
- Elga: Eleanor, karışma, onun gibi zavallı bir adamın seni ezmesine izin vermeyeceğiz! Her zaman iyi kız olmayı istemekten vazgeç, kendini savun, ***!
- Hello88: Ama sonunda... »İşte bu, her şey olmuştu!
"- Azaplar: İyi akşamlar! Burada ne oluyor ? »
Ey! Azaplar! Sunucunun 1 numaralı oyuncusu, Türk asıllı ve iblisler loncasının lideri. Fatih onun takımındaydı.
"- Elga: Oyuncularını tutmayı öğren...
- Dima: Aza, az önce olanları konuşmalıyız! »
Burada, Dima oradaydı.
"Azaplar: Dima, bu ikisine kalmış... Eğer savaşmak istiyorsan, bunu sahada, savaşlarda yap!" Ve buna saygı duymayı öğrenin, lonca üyelerime dokunmuyoruz ve bunu o başlattı. »Artık kimse konuşmak istemiyordu, heybetliydi ve oyuna o kadar takıntılı görünüyordu ki etkileyiciydi! Bu oyunda birkaç insan kategorisi vardı, can sıkıntısından kaçmak için orada olanlar, gerçek hayatta kendilerini önemli hissetmeyenler ve ekranlarının arkasında gerçek liderler haline gelenler, gerçeklikten kaçıp burada hayatı daha kolay bulanlar, hatta onlar. tamamen stratejinin içinde olan, her gün oyunların kusurlarını düşünmek ve düşünmek ve hatta bunu çevrimdışı olarak düşünenler. Açıkça son kategoriydi, takım arkadaşlarını dikkatli bir şekilde seçti, her oyuncunun eyleminin arkasında gerçek bir davranış çizgisi vardı ve işe yaradı.
"-Covid-19: Sağol ama gerek yoktu, ben zaten yatacaktım, kendi başına savaşacaktı. Ne gün... Aliénor, yakında görüşürüz: Çirkin sevinçlerimin kırıntıları sende olacak aşkım. »
şaşırdım! Sözleri güzel ama anlamsızdı benim için.
"Covid-19: Böyle bir avuç borç bizde kaldı. Ve parklarda iyimser bir gül açar. Dünü unutmak için. Yaşanacak günler var.
- Bonjour88: Bir şarkı mı?
- Covid-19: "Unutulacak Dünler - Gazapizm". Yine konuşuruz ;) Şu an temada buluyorum. Güle güle !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fatih & Aliénor
Romance2 çocuklu genç bir anne olan Aliénor'un zorlu bir ayrılıktan sonraki maceralarını takip ediyoruz: gemi kazasından her şeyi değiştirecek olan buluşmaya kadar! Türkiye'de yaşayan 29 yaşındaki Fatih, "sanal arkadaşına" yardım etmeyi kendine misyon edin...