Güven

1 0 0
                                    

Akşam eve geldiğimde okuduklarım karşısında donakaldım. Bunun olması gerektiğini biliyordum, ama daha fazlasını öğrendik, bir sosyal ağda bir grup oluşturmuşlardı, burada oyuncunun veya ilgili oyuncunun fotoğraflarını ve takma adlarını ve sunucusunu yayınlamıştı... gerçekten berbat!

"-Bonjour88 : Doğru mu? Bunu nasıl keşfettin?
-Ömer: Bir süredir konuşuluyor ama kızlardan biri öğrenip bize söyledi.
- Bonjour88: Yani bu doğru mu yoksa sadece bir söylenti mi?
- Azaplar: Ne yazık ki bu doğru ve sunucumuzun gerçeklerinin yazarları belirlendi, en az ikisi! Onlar Volkan ve Şerkan'dan başkası değildir.
- Elga: Peki başka kim?
- Azaplar: Henüz bilmiyoruz ama kurbanlar kendilerini açıklarsa daha fazlasını öğreneceğiz. Ne yazık ki, etkilenenlerin çoğu utançtan dolayı asla konuşmayacaktır.
- Elga: İğrençler tabii ki! Ama bu kadınlar bu şekilde içeri alındıkları için aptallar.
- Lala: Biliyor musun, bazı kadınlar bunu eğlenmek için değil, soran kişinin zevki için yapıyor.
- Bonjour88: Bütün gün bizden bu isteniyor, fotoğraflarımızı veya diğerlerini gönderin. Kötü zamanlar geçiren bir kadın, söz konusu adamdan puan kazandığını düşünerek bunu pekala yapabilir! Bazıları bunu sevilmek için yapıyor, bu kızların duygularıyla oynuyor ve daha da kötüsü onlara duygusal şantaj yapıyor!
Lala: Evet, o yüzden onlara aptal deme!
Elga: Ne istersen düşün, ama dürüst olmak gerekirse, ben de öyle düşünüyorum! »

Bekleyen mesajlarımda o rezil Volkan yazıyordu ama ben cevap vermiyordum, içimden gelmiyordu. Benim için iyi oynayan bu adamlar, varlıklarını sevgiye ve ilgiye muhtaç kadınları dolandırmak için kullandılar. Sonunda ona cevap veriyorum:
"BENİ İĞRENİYORSUN, BİR DAHA BANA YAZMAYIN!" »

Aslına inmem gerekiyordu, bu yüzden Ömer'e yazmak için mesajlaşma uygulamamı açtım.
" - Merhaba ! iyi misin
- Evet ve sen ? Demek dün için kızgınsın?
- Özellikle değil, ya sen?
- Hiç de değil, senin için endişelendim, hepsi bu!
- Merak etme, Volkan'a bir daha bana yazmamasını söyledim!
- Biliyordum! Anlıyorsun ! Ama şimdi arkadaşına nasıl yardım edeceğiz?
- Arkadaşım? O kim?
- Süper güçlü lonca kızları! Konuştuğu tek kişi sensin, herkesi görmezden geliyor.
- Gerçekten mi? Yine de süper hoş ve cana yakın! Garsonda diğer erkeklerle konuşmasına izin verilmediğini biliyorum ve bu kurala saygı duyuyor ama normalde kadınlarla bir sorunu yok. »

Şerkan'a çok aşık olduğu için onunla düzenli olarak konuştum ve sürekli tartıştılar. Bir gün bana bundan bahsetti ve o zamandan beri işler ters gider gitmez bana her şeyi anlattı!

"Ama o Şerkan'la çıkıyor!! Ve o fotoğraf grubunun bir parçası! Ben şimdi ne yapmalıyım? Birisi ona söylemeli! »

Sunucudaki insanlar bundan bahsederken çevrimdışı olmalıydı, görmemiş olmalı, yoksa bu pis adamların loncasını çoktan terk ederdi!

"Ona söylemek zorunda kalacaksın!" Sen söylemezsen kimse söylemez!
- Ama ona deliler gibi aşık, yemin ederim nişanlanıp evlenecekleri belli!
- Yapmazsan gerçek bir arkadaş değilsin! Bunu sizden saklamamızı ister misiniz?
- Ama....Bunu nasıl getireceğimi bilmiyorum? Fakir....
- Biliyor musun, seni çok seviyorum çünkü sen gerçekten güzel bir insansın, iyi biri olduğunu görüyoruz ve başkaları için endişeleniyorsun! Seni sadece birkaç gündür tanıyorum ama aramızda bir şeyler hissediyorum! Sen değil ?
- Dinle, komik değil! »

Hayır, ama o çok genç, ne oynuyor? Gerçekten buna hiç niyetim yoktu...
" - Ben ciddiyim ! Göreceksin... Her halükarda, gerçek bir arkadaş ol ve ona söyle! »

Oradan nasıl çıkacağımı bilmiyordum, ancak gerçekten düşünecek başka bir şeyim vardı! Nitekim ilk başvurular meyvelerini vermeye başlamıştı bile, başvurduktan birkaç saat sonra mülakatlarım vardı. Buna çok inandım. Uzun zamandır kuaföre gitmemiştim ve görüşmelerim için siyah pantolona ihtiyacım vardı. Çocuklarla kalabilmek için çarşamba günleri çalışmıyordum, o yüzden yarın alışverişe gideceğiz.

Fatih & AliénorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin