" - Ne ?
- Ondan hoşlanıyor musun ?
- Ah evet, ona çok aşığım! Yakında evleniyoruz!
- Bundan emindim!
- Şaka yapıyordum ! Bahsettiğin bu Fatih'in kim olduğunu bile bilmiyorum!
- Yalan söylüyorsun ! Onunla sohbet odasında sık sık konuşuyorsun! Sunucuda dikkatlerden kaçmadığından şüpheleniyorsun, burada her gün kaybolan bir Fransız kadın yok.
- Sinirlisin ? Gerçekten bir şeye üzülmüş gibisin, neden? O zaman bana Fatih'in kim olduğunu söyle! O senin bir arkadaşın mı? O bir oyuncu mu?
- Bak, kızgın değilim ama senin için endişeleniyorum, gerçekten iyi birisin ve bu oyunda erkekler tarafından düzüleceksin, hepsi kötü! Sadece dikkat et! Ve Volkan ya da Özel seni görmeye gelirse sakın onlara yazmayın!
- Sana ne oluyor anlamıyorum, tuhafsın! »Çevrimdışıydı... Bu oyundaki tüm erkekler kötüyse, o da kötüydü!
Neden bu müdahale ve bu uyarılar anlamadım, az önce bahsettiği oyuncuların hiçbirini tanımıyordum.Ve sonra "aşık olmak", teşekkür ederim, ama her şeyden önce sonsuza kadar tek bir hayat düşünüyordum, hala 2 çocuğum var ve duygusal bir hayatla bir hayatı bir araya getirebilecek miyim bilmiyorum. anne. , ve ayrıca kendimi çocuklarıma, bedenime ve ruhuma adadım! Oyun oynamak benim tek hobimdi, bu yüzden paralel evrenime hikayelerin girmesine izin vermek istemedim!
Lonca grubuna gittim, gün içinde çok hareket olmuştu ve avlanmak dışında hiçbir şey yapmamıştım. Yakında kalenin alınması vardı, her akşam olduğu gibi, en sona vardım ... bu kaleyi asla almayı başaramadım çünkü zayıftım. Son zamanlarda, ilk 50'ye katılmak için sıralamada iyi tırmandım, bu esas olarak Dima'nın tüm tavsiyeleri sayesinde oldu (ve onun tavsiyesini bu kadar hızlı uygulayabildiysem, bu aynı zamanda paket satın almam sayesinde oldu).
Ve mucize gerçekleşti, o akşam son atışımı yaparak kaleye sahip oldum! İlk defa kaleyi almıştım! O gün, belirtmeliyim ki, kazandığımızda, genel sohbet odasında adımız çıkıyor ve tanımadığım ya da tanımadığım birçok insan bana yazmaya başladı.
"- Dima: evet! Yeni şampiyonumuzu tebrik ederiz!
- Elga: Loncamız için bir başarı daha
- Oyuncu X: Поздравление (Pozdravleniye)
- Oyuncu Y: Tebrikler (Türkçe Tebrikler)
- Hezekiel: Tebrikler!
- Azaplar: Aferin! Ne ilerleme!
- Bonjour88 : Hepinize teşekkür ederim! Dima'nın tavsiyesi sayesinde, onun sayesinde! Ben gerçekten mutluyum ! »Kendimle o kadar gurur duyuyordum ki, hayatım boyunca acı çektiğim ve özellikle hiçbir şey başaramadığım izlenimine sahip olduğum bir dönemde, bu tür küçük şeyler beni saatlerce gülümsetebiliyordu! En iyi 3 oyuncu bile beni tebrik etti, dokuzuncu buluttaydım!
Ayrıca yığınla özel mesaj aldım, ister istemez tüm sunucunun gözü önünde banner formatında görüntülendiğinde dikkatimi çekiyor. Herkes için bir şeyler vardı: güzel mesajlar, daha az hoş mesajlar, mide bulandırıcı olduklarını bildirmek için mesajlar.Ama şöyle başlayan bir mesaj vardı:
"- Tebrikler canım! »
Onu tanımıyordum, lakabı Kahraman'dı.
" - Birbirimizi tanıyor muyuz ?
- Hayır ama tanışabilir miyiz?
- Sanmıyorum... Fotoğraf göndermiyorum, senin "şey"inin fotoğrafını istemiyorum ve ben senin "canım" değilim, o yüzden iyi günler!
- Bekle! Kızma, seni üzmek istemedim! Benim adım Volkan ve 23 yaşındayım! »
Adı bana tanıdık geliyordu ama şu anda nedenini hatırlayamadım. Sıralamasına baktım, kötü bir konumda değildi ve benimle aynı zamanda gelen genç bir kızın loncasındaydı, kız Cezayir'de yaşıyordu ve ilk 10'a girdiği için oyunu çok iyi anlamıştı. sıralama yerleri! Çok iyiydi, benden sık sık ekibine katılmamı isterdi.
"Tamam, peki neden böyle sohbetler başlatıyorsun?" Kadın oyuncularda gerçekten işe yarıyor mu? Benim adım Aliénor ve 31 yaşındayım, senin için çok yaşlıyım!
- Evet, üzgünüm, herkesin bahsettiği ve hatta bu gece kaleyi almayı başaran bu Fransız oyuncunun kim olduğunu gerçekten görmek istedim! Memnun oldum ve umarım arkadaş oluruz.
- Zaten çok yazık, kızlara bu şekilde yaklaşmayı gerçekten bırakmalısın, aksi halde hiçbir yerde güvende değiliz! Gitmem gerek, strateji toplantımız var. Hoşçakal "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fatih & Aliénor
Storie d'amore2 çocuklu genç bir anne olan Aliénor'un zorlu bir ayrılıktan sonraki maceralarını takip ediyoruz: gemi kazasından her şeyi değiştirecek olan buluşmaya kadar! Türkiye'de yaşayan 29 yaşındaki Fatih, "sanal arkadaşına" yardım etmeyi kendine misyon edin...