Bab 9 - Honeymoon Bahagian 2

8.9K 33 0
                                    

Secara tiba-tiba Kak Sue yang masih berbogel itu memegang tanganku, dia menghalang aku dari memakai baju.

“Temanlah akak bogel”, ujar Kak Sue.

Di dalam masa yang sama, aku terpandangkan Abang Din yang sedang melakukan pesanan makanan melalui room service.

“Boleh, tapi akak kena bogel depan budak room service tu nanti”, aku mula nakal mahu mengenakan Kak Sue kembali.

Kak Sue melihat ke arah suaminya, dia mulai risau kerana dia tidak pernah berbogel di hadapan lelaki lain.

Abang Din pula melihat ini sebagai satu peluang, dengan selamba dia menjawap, “okey”.

Sekaligus membuatkan Kak Sue bertambah-tambah risau. Apatah lagi bila aku meminta Abang Din bersembunyi di verandah supaya budak room service itu nanti tidak perasan ada lelaki di dalam bilik ini.

Aku menarik langsir menutup sebahagian besar sliding door itu dan meninggalkan sedikit sahaja ruang untuk Abang Din mengintai.

Setelah siap kesemuanya, aku memeluk Kak Sue dari belakang badannya. Aku dapat merasakan yang jantung Kak Sue sedang berdegup kencang. Degupan tersebut bertambah kuat lagi apabila doorbell dibunyikan.

“Kak Sue bukalah pintu”, arahku sambil tersenyum nakal melihat Kak Sue yang agak gugup di situ.

Seperti yang dijangka, lelaki room service itu agak terkejut melihat kami berdua bogel di hadapannya.

Kak Sue agak kaku berdiri di tepi pintu sehinggakan aku terpaksa mencelah mengajak lelaki itu masuk serta memintanya meletakkan makanan di atas meja.

Mata lelaki itu masih mengamati tubuh badan kami berdua. Dengan bersahaja aku bertanya, “badan siapa lagi cantik?”.

Lelaki itu terus sahaja menunjukkan badan Kak Sue, sekaligus riak muka Kak Sue terpapar rasa bangga.

“Macam tu rabalah sikit, anggap macam bagi tips”, kataku kepada lelaki itu.

Muka Kak Sue berubah menjadi pucat semula, apa lagi badannya sedang diraba lelaki yang tidak dikenalinya. Kak Sue menoleh ke arah suaminya di verandah. Abang Din hanya tersenyum melihat lelaki itu meraba-raba tubuh isterinya.

Lelaki room service itu dengan selamba menghisap puting serta mengorek-ngorek cipap Kak Sue yang telah mulai basah.

Kak Sue memberanikan diri duduk di atas tilam dan membukakan kakinya di hadapan lelaki tersebut. Lelaki itu tidak melepaskan peluang yang diberikan, dia terus sahaja menjilat-jilat biji kelentit Kak Sue sambil menjolokkan jarinya ke dalam faraj Kak Sue.

"Emmhhh...", Kak Sue mendesah sambil mengemam bibirnya.

Adakalanya mata Kak Sue memandang ke arah suaminya yang masih selamba sahaja melihat cipap isterinya diratah lelaki lain melalui ruang langsir yang disediakanku tadi.

“Dah…jangan lebih-lebih pula”, ujarku kepada lelaki itu yang seperti mahu mengeluarkan zakarnya.

“Ermm…nak raba awak pula, boleh?”, tanyanya kepadaku.

“Eh? Tamaknya…dua-dua sekali nak? Hmmm…raba jelah”, jawapku selamba.

Tanpa membuang masa, dia terus sahaja meramas-ramas tetekku sebelum menghisap puting. Seterusnya dia menjolok-jolok jarinya pula di dalam cipapku. Lantas membuatkan aku mengepitkan kaki, terpaksalah aku memegang bahunya untuk menstabilkan kakiku.

Kak Sue tidak mahu melihat sahaja, dia mengeluarkan zakar lelaki itu lalu memain-mainkannya dengan lidahnya.

Lelaki itu tidak tahan dengan stimulasi pada zakarnya, sehinggakan dia memeluk erat tubuhku.

"Nak pancut kat muka kitorang tak?" tawaranku yang agak mengejutkan pekerja room service itu.

Lelaki itu teruja terus melancapkan zakarnya di hadapan mukaku. Di dalam masa yang sama, aku menarik tangan Kak Sue untuk sama-sama duduk di atas lantai bilik menantikan air mani lelaki itu mencurah-curah ke atas muka kami.

Setelah memakai kembali seluarnya, lelaki room service itu pergi meninggalkan kami berdua. Baharulah Abang Din masuk sambil menggoncangkan zakarnya.

Tidak lama kemudian, dia menambahkan lagi koleksi air mani pada muka kami berdua sebelum dia menangkap gambar kami berdua berbogel sambil muka dibasahi air mani.

Kak Sue menghembus nafas lega sambil terduduk di atas tilam. Lalu berkata, “ korang ni teruklah. Malulah tadi”.

“Malu? Tapi basah ni?”, tanyaku sambil mengorek-ngorek cipap Kak Sue serta menunjukkan jariku yang basah itu kepada Abang Din.

Aku tahu Abang Din seperti takut kalau-kalau nanti Kak Sue memarahinya pula.

“Yelah…malu je. Bukan tak suka”, ujar Kak Sue sambil mengorek cipapku yang basah itu pula.

Aku sengaja mendesah sambil bergurau dengan Kak Sue, “anhhh…jangan Kak Sue. Nanti saya nak batang suami Kak Sue macam mana?”.

Kami berdua serentak tergelak sambil Kak Sue memeluk erat tubuhku, lalu kami sama-sama merebahkan badan kami di atas katil.

"Nanti bolehlah kita pergi pantai bogel kat luar negara, kan?", tanya Abang Din berdebar-debar menantikan jawapan isterinya.

“Ewah…ewah…tadi tu pun sayang dah cuak, ni pula dekat tempat awam, depan ramai orang”, balas Kak Sue sambil mencubit peha suaminya.

Tidak lama kemudian Kak Sue berkata, “kalau nak bawak, kena sebelum mengandung”.

Mereka berdua tersipu-sipu. Memang itulah keinginan Abang Din sejak dari bujang lagi. Tidak sangka isterinya akan bersetuju pula.

Selepas makan kami mengulangi threesome kami itu sehingga lewat malam. Keesokan paginya kami hanya ringan-ringan sahaja di dalam bilik mandi.

**********

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


**********

Seterusnya Abang Din menghantar aku ke apartment kakakku selepas checkout. Mereka ada mengajak aku ke rumah sewa mereka, tetapi aku menolak kerana kakakku akan tanya macam-macam sekiranya aku lewat tiba di rumahnya sehingga berhari-hari.

Kisah aku dan pasangan suami isteri itu tamat di situ. Biarpun Kak Sue bagi aku buat bermacam-macam dengan suaminya, tetapi ada satu sahaja yang dia tidak izinkan. Iaitu mencium mulut suaminya.

Dia akan memarahiku setiap kali aku bergurau acah-acah mahu mencium mulut suaminya sebelum turun dari kereta.

Violet - The Final Year [Complete]Where stories live. Discover now