Sementara peserta-peserta wanita yang lain sedang sibuk mencari bikini mereka di dalam kotak instrumen, aku pula selamba duduk berbogel di kerusi bar lalu memesan vodka spritz lagi. Aku agak suka dengan rasanya, kena dengan tekakku.
Sekumpulan lelaki datang mengerumuniku, mereka memuji keberanianku serta mengatakan yang mereka suka melihat aku berbogel.
Setelah agak lama mengayat dan memuji-mujiku, baharulah mereka menyatakan tujuan mereka yang sebenar. Mereka mahu membawaku pergi ke hotel di mana mereka tinggal pada malam itu. Agak mencurigakan, lalu aku menolak mentah-mentah.
Mereka agak kecewa tetapi salah seorang dari mereka sempat melemparkan pandangan ke arah Steven. Membuatkan aku lebih pasti lagi akan perangkap mereka.
Akhirnya mereka beredar meninggalkanku, mungkin mencari mangsa mereka yang seterusnya. Selain minuman keras, pelayan bar tersebut juga memberiku rokok serta tolong menyalakan api rokok tersebut.
Setelah puas santai di bar, aku menari di dalam keadaan bogel di tengah-tengah kerumunan lelaki gersang. Mereka tidak melepaskan peluang untuk meraba tetek dan punggungku, serta memasukkan jari mereka ke dalam farajku.
Agak lama juga aku menari, seterusnya baharulah aku mengambil dan memakai bikini di dalam kotak instrumen. Memang tinggal aku punya sahaja, tidak ada yang segilaku berbogel untuk menjadi santapan mata dan tangan para lelaki.
Aku cuba mencari Irene, tetapi kelibatnya tidak juga muncul. Tetamu mula berkurangan apabila jam telah menunjukkan pukul 2 pagi. DJ Amy pun telah mula mengemaskan peralatannya. Seterusnya dia menyerahkan beg kertas hadiah yang aku minta dia simpankan di bawah mejanya tadi.
Baharulah aku melihat apakah yang ada di dalam beg kertas itu. Hadiah penyertaan merupakan vibrator yang telah digunakan aku tadi. Seterusnya, hadiah top 20 pula merupakan voucher victoria secret. Manakala top 5 merupakan cek bernilai 3 ribu ringgit dan hadiah tempat pertama pula merupakan cek bernilai 5 ribu ringgit.
“Agak lumayan juga, tak sia-sia malu tadi”, kataku di dalam hati sambil tersenyum.
Aku hanya perlu mengisikan butir-butir peribadiku pada kedua-dua cek tersebut sebelum melakukan deposit kepada akaun bankku nanti.
Sambil menunggu kru-kru mengemas pentas, DJ Amy mengajakku untuk berendam di dalam jakuzi air panas. Dia menanggalkan bikininya, lalu menyerahkan kepada salah seorang krunya sebelum masuk ke dalam jakuzi.
“Bogellah...apa nak dimalukan? Kan semua pun dah nampak badan you tadi?”, pujuknya.
Aku segera meletakkan bikini yang telah kubuka masuk ke dalam beg kertas, lalu sama-sama berendam bogel dengan DJ Amy di dalam jakuzi. Kami berborak dan berkenalan, dia agak terkejut apabila mengetahui yang aku masih lagi bersekolah.
Tetapi dia tidak begitu hairan kerana dia juga agak nakal ketika zaman sekolah dahulu. Dia memberitahuku yang dia selalu berparti sehingga dia berani membuat implan membesarkan payudaranya sewaktu zaman sekolah dahulu. Ramai yang terkejut melihat payudaranya tiba-tiba sahaja telah menjadi besar sebaik sahaja sesi persekolahan bermula.
Tetapi tentulah pelajar-pelajar lelaki di sekolahnya yang paling gembira, mereka selalu meminta dan merayu DJ Amy untuk memberi mereka melihat dan menyentuh teteknya yang besar itu. Adakalanya DJ Amy membenarkan sahaja mereka melihat dan memegang mahkota kebanggaannya itu.
“You kalau nak pegang pun boleh”, pelawanya.
Aku dengan selamba terus memegang teteknya, terasa agak ganjil dan lain. Memang tidak sama seperti yang asli. Tetapi itu citarasa masing-masing, bagi DJ Amy payudaranya itu telah meningkatkan keyakinan dirinya.
YOU ARE READING
Violet - The Final Year [Complete]
Short StorySambungan dari musim pertama novel Violet, ikuti sambungan pengembaraan Violet dan kawan-kawan di sekolah berasrama penuh. Apakah yang akan terjadi di tahun akhir mereka di sekolah tersebut? Pada musim kedua ini, cerita kenakalan Violet tidak lagi...